Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Ο pateras mou eine mpatsos kai gοurouni

o pateras mou eine mpatsos kai gοurouni.exo faei to ksilo apο otan imouna mikri κai oxi apla ksilo mas ederne me tin zoni tou ektos apo ta alla kai auto den pona apla,ipofereis apo tοn pono kai auta ta ekane sto aima tou poios kserei ti 8a ekane sto tmima.apagorevotan na
vgainoume ektos apo to savvato apagorevotan na girizoume meta tis deka apagorevotan na exoume sxeseis me to allo filo.sto likeio erxotan me to peripoliko kai me epevlepe eixa ginei perigelos.twra pou spoudazw pali me elegxei exw alles antilipseis apο auton kai simmetexw se poreies to exei katalavei kai se ka8e poreia exei valei mpatsous na me silamvanoun gia na me kanei na allaksw.exw sxesi kai auto to kserei 8a evale na me parakoloune alla epeidi mou apagorepse to sex twra 8elei na me paei se giatro gia na dei an eimai akoma par8ena,pou den eimai.mou eipe na xwrisw giati diaforetika 8a to plirwsw egw arni8ika kai me sapise sto ksilo me ponese poli den mporw na anex8w allo auti tin katastasi 8elw na figw apo to spiti alla siga min afisei kati tetoio na ginei.meta to ksilo eixa vgei toso ektοs eautou pou i8ela na ton xtipisw kai egw kai tou eipa < signwmi gia frasi pou xrisimopoiw.apo tote den me afinei na vgw apo to spiti kai egw den antexw allο.8elw na kanw oti oneirevomai kai oxi oti mou epivaloun.

1 σχόλιο:

  1. O patera sou xreiazete PSUXIATRO! Auto pou mporeis na kaneis einai thn epomenh fora pou tha se peirajei xwris na tou peis tpt na pas afou teleiwsei olo to skiniko k na ton kataggileis! Proetoima sou sizitontas to me enan dikigoro gia na sou pei ti nomikh kalupsh exeis se autes tis periptwseis! Psajto ligo jerw pws uparxoun k dikigoroi pou asxolounte dwrean me upotheseis newn! Sorry pou th sto pw alla mhn ton lupitheis pou einai patera sou alla prospathise na diekdikhseis pisw thn zwh sou k ekeinon ta ton vgaleis apo authn!!! Skepsou pws ekeinos kapote tha pethanei k tha se afisei isixh agkalia me ton pono sou k tis skepseis sou enw tha xeis xasei k to treno ths zwhs sou ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή