Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Θέλω να ζητήσω συγνώμη απο την ανιψούλα μου για οτι της συνέβει

Δεν σκέφτηκα ποτέ ότι θα έκανα αυτό. Θέλω να πω ότι δεν ήθελα να μιλήσω για το τι συνέβη. Δεν έχω μιλήσει σχεδόν σε κανέναν. Αισθάνομαι υπεύθυνη για κάτι που συνέβη στην ανιψιά μου. Είναι ανιψιά μου από γάμο, αλλά ανιψιά μου.
Αν ήμουν δυνατότερη τότε τίποτα δεν θα είχε συμβεί σε αυτήν. Είναι δικό μου λάθος. Υποθέτω ότι θέλετε να ακούσετε την ιστορία πρώτα. Φυσικά μετά θα ξέρετε πώς γιατί αισθάνομαι έτσι. Όταν ήμουν 8, άρχισε ο εφιάλτης μου . Κακοποιήθηκα από τον ξάδελφό μου. Αυτός ήταν 8 χρόνια μεγαλύτερος μου, άρα ήταν 16 όταν ξεκίνησε. Στην αρχή ήταν απλά με ακουμπούσε εδώ και εκεί. Τελικά έγινε περισσότερο. Ήταν πάντα ευπρόσδεκτοι στο σπίτι μου, πράγμα που σήμαινε ότι είχε ουσιαστικά πλήρη πρόσβαση σε μένα όποτε ήθελε. Με ανάγκαζε να τον αγγίξω και να παίξω μαζί του. Το μισούσα, ήθελα να κάνω εμετό. Ερχόταν στο δωμάτιό μου στη μέση της νύχτας. Ήμουν το μόνο κορίτσι στην οικογένειά μου, γι 'αυτό δεν μοιραζόμουν το δωμάτιο με κανέναν. Με κακοποιούσε για χρόνια. Όταν ήμουν 12 ετών, αποφάσισε ότι έπρεπε να μαθω πώς κάνουν σεξ. Πήρε την παρθενιά μου ένα βράδυ. Όταν κοιτάζω πίσω, αναρωτιέμαι πως είμουν τόσο ηλίθια, θα μπορούσα να έχω φώναξει. Οι γονείς μου θα έιχαν ακούσει ή ένας από τους αδελφούς μου, αλλά δεν το έκανα. Με βίασε εκείνο το βράδυ και μου είπε ότι θα μπορούσε να με έχει όποτε ήθελε. Ήξερα ότι ήταν αλήθεια. Μισούσα να είμαι στο ίδιο δωμάτιο με οποιονδήποτε άνθρωπο ή αρσενικό. Νόμιζα ότι επρόκειτο να πεθάνω εκείνη τη νύχτα, τόσο άσχημα πόναγε. Συνέχισε να με βιάζει για 8 χρόνια. Όταν ήμουν 14, γνώρισα έναν υπέροχο άντρα, ή έτσι νόμιζα. Θα τον αποκαλέσω Βαγγέλη. Ο Βαγγέλης ήταν υπέροχος από την πρώτη στιγμή. Ήταν ένας αληθινός φίλος. Μου ζήτησε, τέλος, ένα βράδυ να μάθει τι πάει στραβά. Του είπα για τον ξάδελφό μου. Με βοήθησε πάρα πολύ... μου είπε όποτε τον χρειάζομαι να τον πάρω τηλέφωνο και θα είναι εκεί για εμένα. Μείναμε κοντά για 2 χρόνια. Όταν ήμουν 16, σκέφτηκα να αυτοκτονήσω ώστε ο ξάδελφος μου δεν θα μπορούσε να μου κάνει κακό . Είχε αρχίσει να με βιάζει πρωκτικά για να μην μείνω έγκυος. Σκέφτηκα ότι ο πόνος πριν ήταν άσχημος, αλλά δεν ήταν τίποτα σε σύγκριση με τον πρωκτικό βιασμό Ο Βαγγέλης ήταν η εκεί για να μιλάω και όταν κατάλαβε οτι ήθελα να αυτοκτονήσω, μου είπε ότι έπρεπε να τον πολεμήσω. Λίγες νύχτες αργότερα, ο ξάδερφος μου ήρθε στο δωμάτιό μου για να με βιάσει ξανά. Είχα κρύψει ένα μαχαίρι και του είπα όταν ήρθε κοντά μου οτι θα το χρησιμοποιήσω. Ένιωσα χάλια, ποτέ δεν είχα απείλησει άλλο άτομο, αλλά ήμουν χαρούμενη που τελικά το έκανα. Άρχισα να βγαίνω με τον Βαγγέλη μετά άλλο ένα χρόνο. Στην αρχή τα πράγματα ήταν τέλεια. Με φρόντιζε πάρα πολύ. Μετά τα πράγματα άρχισαν να αλλάζουν, στην αρχή ζήλευε το τίποτα. Στη συνέχεια, άρχισε να με δέρνει και τελικά άρχισε να με βιάζει αν έλεγα όχι. Μου πήρε 3 χρόνια να τον χωρίσω αλλά το έκανα και ήμουν τόσο χαρούμενη! Μου καταδίωξε και θα με απειλούσε , αλλά δεν τον άφησα να με τρομάξει. Του εναντιώθηκα και ήξερα ότι θα είμαι εντάξει. Ξέρω τώρα αναρωτιέστε τι σχέση έχουν όλα αυτά με την ανιψιά μου. Λοιπόν, ο ξάδελφός μου την παρενόχλησε. Την άγγιξε και την έκανε να νιώθει άβολα. Πιστεύω ότι αν τα είχα πει τότε σε κάποιον δεν θα της είχε συμβεί. Αυτό που είναι ακόμα χειρότερο είναι ότι ο ξαδερφος μου ζει με τον αδελφό μου και τη σύζυγό του. Έχουν 2 μικρές κόρες, ηλικίας 5 και 1. Φοβάμαι που είναι εκεί μαζι τους, αλλά ακόμα περισσότερο φοβάμαι ότι αν να πω τι συνέβη σε μένα, κανείς δεν θα με πιστέψει. Τώρα έχω ένα υπέροχο σύζυγο που ξέρει για την κακοποιήση. Ήταν εκείνος που μου είπε τι συνέβη στην ανιψιά μου. Στην αρχη δεν ήθελε να μου το πει. Όταν την είδα για πρώτη φορά μετά που συνέβη ήξερα κάτι πάει στραβά. Τη ρώτησα και μου είπε. Όταν άρχισα να κλαίω δεν είχε ιδέα ότι ήταν επειδή θα μπορούσα να την έχω σωσει τον πόνο, αλλά ήμουν δειλή Σας ευχαριστώ που με άφησατε να πω την ιστορία μου. Η θελα να μιλήσω σε κάποιον Ευχαριστώ Σίσσυ

2 σχόλια:

  1. Diavasa ligo arga thn istoria sou...alla opws katalava to oti o jadelfos sou einai enas megalos malakas viasths exei arxisei na ginete oikogeneiako mustiko!Mh skeftese to an tha se pistepsoun h oxi to mono pou prepei na kaneis einai na fertheis dunath k na skefteis tis mikres sou anipsies! Mh niwtheis tupseis gia thn mia sou anipsia einai apoluta logiko ena koritsi na mhn exei thn dunamh na milhsei... alla twra eise h monh pou mporeis na swseis tis kores tou adelfou sou apo tuxon paromoia peristatika! Milise me ton adelfo sou alla k me thn nufh sou einai gunaika k tha mporesei na se niwsei kalutera k akomh na mhn se pistepsei tha einai epifilaktikh k prosextikh gt exei na kanei to thema me tis kores ts! Prospathise na kaneis ta panta gia na mh tuxei to idio sta koritsakia. Tha peraseis apo megalh psixologikh trikimia k elpizw o suzigos sou na sou stathei opws prepei k oso perissotero mporeis alla skepsou pws akomh k an dn peirajei tis anipsies sou esu tha xeis paradextei gia prwth fora auto pou se vasanizei tha to murasteis tha ton tropiaseis k su an katafereis ola auta tha niwseis mia apisteuth lutrwsh!!! Elpizw na mh diliaseis gia allh mia fora eidika twra pou exei na kanei to thema k me kapoia mikra plasmatakia pou eime sigourh oti uperlatreueis! Kalh epituxia k kalutera zhta k thn gnwmh-voitheia enws eidikou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εμενα συνεβη το ιδιο σχεδον

    ΑπάντησηΔιαγραφή