Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

Με βίασε το αγόρι μου ( Φ. 14 χρονών)

Πριν από τρία χρόνια ήμουν 14 χρονών. Υπερβολικά πολύ μικρή. Ήμουν με ένα παιδί δύο χρόνια μεγαλύτερο. Μία μέρα που ήμασταν βράδυ οι δυο μας σε μία ερημική παραλία είχαμε ξαπλώσει και φιλιομασταν.
Τότε έβαλε το χέρι του στο απόκρυφο σημείο μου του πήρα το χέρι και το έβαλα στη μέση μου. Εκείνος ξανά προσπάθησε και έκανα την ίδια κίνηση λέγοντας του "μη" τοτε εκείνος κράτησε με το χέρι του τα χέρια μου πάνω από το κεφάλι μου και όσο και να προσπαθούσα να τα πάρω δεν μπορούσα. Τα τραβουσα με όλη μου τη δύναμη αλλά ήταν πολύ δυνατός. Ηθελα ουρλιαξω αλλά δεν μπορούσε να βγει φωνή...άρχισε να μου κατεβάζει το εσώρουχο και να μπαίνει μέσα μου. Εκεινη την ώρα παγωσα. Δεν πίστευα ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο. Δεν πίστευα ότι αυτός θα το έκανε ποτέ ήταν το καλύτερο παιδι όλοι αυτό έλεγαν. Απλά εκλεισα πολύ σφιχτά τα μάτια μου και ευχομουν να σταματήσει αλλά δεν σταματούσε...και εγώ δεν μπορούσα να φωναξω ούτε να κουνηθω! Δεν ξέρω καν αν κατάλαβε τι έκανε. Όταν τελείωσε με φιλισε στο μέτωπο και είπε "ωραία δεν ήταν;" Δεν μπορούσα καν να τον κοιτάξω απλά κοιτουσα τη θάλασσα και δακρυζα αθόρυβα..μου πέρασαν πολλές άσχημες σκέψεις από το μυαλο εκείνη την ώρα..αλλά δεν είπα τίποτα, απλά σηκώθηκα και φύγαμε με πήγε σπίτι μου και όταν πηγε να με φιλήσει για καληνύχτα εγώ γυρησα το κεφάλι μου και μπήκα μέσα και άρχισα να κλαίω...Αυτός συνέχισε να με παίρνει τηλέφωνο και να έρχεται κάτω από το σπίτι μου αλλά από τότε ποτέ δεν του μιλησα..Πήγε η αδερφή μου και του είπε ότι χωρίζουμε. Όλα τα παιδιά της παρέας με κατηγορούσαν για το πόσο άσχημα τον χωρισα αλλά δεν ξεραν και ποτέ δεν έμαθαν, δεν ήθελα..Μετά από ένα χρόνο το είπα στην αδερφή μου και την παρακάλεσα να μην το πει στους γονείς μας. Βέβαια δεν της τα είπα ακριβώς πως έγιναν γιατί αλλιώς θα τα έλεγε σίγουρα στους γονείς μου και ο μπαμπας μου θα τον σκότωνε...
Τέλος πάντων πάνω που νόμιζα ότι το είχα ξεπεράσει βγηκα με ένα πολύ καλό αγόρι και δεν αντεχα καν να με ακουμπάει..πουθενά ούτε στη μέση ούτε στο πρόσωπο. Άραγε θα το ξεπεράσω ποτέ και θα μπορεσω να έχω μία υγιή σχέση με κάποιον;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου