Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Ακόμα μια αληθινή ιστορία βιασμού!

Με βίασε. Όσο και να επιμένει ότι τον προκάλεσα εγώ. Με βίασε. Πολλές φορές μου είχε ζητήσει να βγούμε.
Εκείνη την ημέρα δέχθηκα. Ήπιαμε, γελάσαμε και καταλήξαμε στο σπίτι του. Ήμασταν και οι δύο ζαλισμένοι. Όχι όμως μεθυσμένοι. Ήξερε πολύ καλά τι του γινόταν και τι έκανε σε μένα. Όταν άρχισε να μου ξεκουμπώνει το πουκάμισο –και καλά παιχνιδιάρικα- του έκοψα τη φόρα. Εκείνος γελώντας αρχικά και βαριανασαίνοντας αργότερα ασκούσε συνεχώς μεγαλύτερη δύναμη και βία πάνω μου. Με βίασε. Δεν μπορεί να μην κατάλαβε ότι το γέλιο μου έγινε κλάμα. Ούρλιαζα να σταματήσει και εκείνος μου έκλεισε το στόμα και συνέχιζε…
Με βίασε. Δεν θα του το συγχωρήσω ποτέ. Και εκείνος το ξέρει ότι με βίασε. Επίσης ξέρει ότι ντρέπομαι τόσο για το σώμα μου… που δεν θα τον καταγγείλω ποτέ. Αν μπει όμως η ιστορία μου στο site σας, θα του στείλω ένα αντίτυπο με τσεκαρισμένη τη σελίδα και θα του την αφιερώσω. Θα του γράψω: Το κάθαρμα.

3 σχόλια:

  1. diavasa tin istoria su kai eixa kai egw mia paromia istoria prin ena xrono sta 14 me ton "filo" mou oute egw to exo pei pouthena ektos apo tin kolliti mou kai edw se ayto to site... to na kaneis kati tetio den eine anthrwpino... opios viazei borei na kanei xeirotera....se katalavenw pos niwtheis..sixenese to idio su to swma den thes na se aggizei kanenas..gia na katalavei kati tetio kapios prepei na to zisei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. exw diabasei polles istories gia kati tetoio. dn moy exei symbei pote ayto alla lypamai poli gia ola ayta ta 8imata. na 3ereis mono oti dn 8a eprepe na ton fobasai kai oti aksizeis kati kalitero!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμενα με βιασαν και πηγα να κανω μυνηση και οι αστινομικοι μου φερθικαν απαισια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή