Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Εγώ έχω βιώσει μια τραυματικά εμπειρία στα 15 μου από τον πατέρα μου

Καταρχάς συγχαρητηρία για το έργο σας!Εγώ έχω βιώσει μια τραυματικά εμπειρία στα 15 μου από τον πατέρα μου ο οποίος με είχε ενόχλήσει χρησιμοποιώντας μόνο τα χέρια του για να με φέρνει σε οργασμό.
Τό έκανε πέντε φορές και σταμάτησε.Όταν αργότερα τον ρώτησα γιατι το έκανε μου είπε οτι ήταν ενα πολυ μεγάλο σφαλμα του,δεν ήταν ο εαυτός του και μου ζήτησε συγνώμη κλαίγοντας.Πήγε και εξομολογήθηκε.Όμως καμιά φορά με πιάνει το παραπονο και απορω γιατι σε μενα.Ο μπαμπάς μου με αγάπαει το ξέρω αλλά γιατι να το εκάνε αυτό;Με την μαμά μου είναι πολύ ερωτευμενοι και εχουμε μια πολυ δεμένη οικογενεια.Προχώρησα στη ζωη μου και επαγγελματικά και προσωπικά δεν μου λείπει τίποτα.Μόνο αυτο ζορίζει την ψυχή μου.Αυτο το τάύμα θα παραμεινει για πάντα μέσα μου;Πρέπει να τον συγχωρήσω ή όχι;Δέν το έχω πει σε κανεναν δεκα χρονια μονο σε σας.Αν το έκανα θα κατεστρεφα τις ζωές όλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου