Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Οταν ημουν 5-6 χρονων ο δασκαλος με κακοποιουσε λεκτικα και σωματικα

Οταν ημουν 5-6 χρονων, πηγαινα στην Α δημοτικου σε ενα δημοτικο σχολειο στην Γερμανια, απο οσο θυμαμαι ο δασκαλος με κακοποιουσε λεκτικα και σωματικα( απο οσο θυμαμαι).
μου ερχονται και καποιες αλλες εικονες στο μυαλο μου αλλα δεν ειμαι σιγουρη, αν ειναι πραγματικα ή εαν τα φανταζομαι εγω για να δικαιολογω τα συναισθηματα μου απεναντι στο αντρικο φυλο. Νιωθω φοβο, τρομο θα ελεγα και ισως απεχθεια και........ Δεν εχω κανει ποτε μου σχεση με αντρα κι οταν μια-δυο φορες προσπαθησα, ημουν τοσο απομακρη και φοβισμενη κι οταν φτασαμε στο σημειο το ερωτικο, ενιωσα, πανικο, και απεχθεια. Αντιθετα με τις γυναικες δεν νιωθω ετσι... φοβαμαι πως ειμαι ομοφυλοφιλη.το ερωτημα μου ειναι το εξης: Υπαρχει περιπτωση να κακοποιηθηκα σεξουαλικα και να μην το θυμαμαι? Η αντιδραση μου αυτη απεναντι στους αντρες μπορει να οφειλεται μονο σε αυτο το γεγονος?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου