Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Το αγόρι μου με πιέζει να πω στους γονείς μου οτι βιάστηκα

Αυτο που θα σας πω εγινε πριν τρια χρονια οταν εγω ημουν 15 χρονων..ενας πολυ καλος οικογενειακος μας φιλος αρχισε να δειχνει ενδιαφερον για εμενα..τον εμπιστευομουν και οτυ μιλουσα για τα προσωπικα μου και αυτος δηθεν
με συμβουλευε..το ιδιο εκαναν και οι γονεις μου βεβαια..δεν ξερω γιατι αλλα μου αρεσε αυτο τον ενδιαφερον που εδειχνε..μετα απο λιγο καιρο αρχισε να μου λεει οτι τα παιδια της ηλικιας μου σκεφτονται μονο το σεξ και οτι χρειαζομαι καποιον να με προσεχει και οτι μονο αυτος ηθελε το καλο μου..εγω προσπαθησα να απομακρυνθω αλλα δεν ηταν τοσο ευκολο..με την προφαση μια μερα οτι εσπασε κατι και οτι επρεπε να το μαζεψω με εριξε στο κρεβατι..ξερω οτι εγω το προκαλεσα ολο αυτο,ντρεπομαι παρα πολυ..αυτο εγινε αλλες 2 φορες..μου ελεγε οτι πια δεν θα μπορεσω να κανω τπτ στην ζωη μου οτι θα ειμαι μονο δικια του,οτι δεν θα μπορω να μιλησω σε κανεναν για αυτο που εγινε γιατι εμενα θα κατηγορουσαν..ωσπου μια μερα ετσι ξαφνικα μου ειπε κατι ο πατερουλης μου και μπορεσα να σταματησω..εννοειται χωρις να ξερει αυτα που ειχαν γινει..μεχρι πριν λιγες μερες ειχα μια σχεση με ενα παρα πολυ καλο παιδι στον οποιο δεν το ειχα πει γιατι δεν ηθελα να το ξερει ωσπου ανακαλυψε καποιες προσφατες συνομιλιες μου με ευατο το ατομο και του εξηγησα την κατασταση..δεν ξερω τι με επιασε και μιλησα σε εκεινον ηταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ το λαθος μου...το πρωην αγορι μου με ειπε ψευτρα,δειλη που δεν μιλαω,ατολμη..και μου εθεσε ενα διλλημα οτι για να ειμαστε μαζι θα επρεπε να μιλησω στους γονεις μοου..δεν θελει να ειμαστε μαζι πια δεν με εμπιστευεται..το ξερω οτι εγω φταιω για οτι εγινε θελω πολυ να ειμαι μαζι του..καταφερα να μιλησω μονο στον θειο μου ο οποιος προσπαθησε να φερθρι ψυχραιμα και μου ειπε οτι θα ξανα ειμαστε μαζι με το αγορι μου μιας και τον ξερει πολυ καλα..εγω δεν πιστευω κατι τετοιο..μου το ειπε απλα για να ηρεμησω..εγω φταιω για ολα..το ξερω μακαρι να μπορουσα να κανω κατι για να αλαξει η κατασταση αλλα δυτυχως δεν θα αλλαξει..

7 σχόλια:

  1. Καλησπέρα γλυκιά μου. Δεν είναι σωστό να σε πιέζει να κανεις κατι τέτοιο... απο την άλλη καλό θα ηταν να το πεις στους γονείς σου για να τελειώνει το θεμα. Το αγόρι σου τι συζήτηση είδε? ήταν πρόσφατη? γιατι να μην σε πιστέψει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. koukla m mporei na einai duskolo auto p sunebh alla an skefteis kala sumfwnw oti esu efthinesai gia auto.ousiastika mas les me apla logia oti se erixe sto krebati k su ekatses,oute fwnaxes oute prospathises na ton xtupiseis k na fugeis.ara den biasthkes.apla t dwses to kormi s xwris na noiwtheis kati.k apathses k to agori s. APARADEKTH

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ti einai ayta pou les sto koritsi (2 Φεβρουαρίου 2013 - 6:25 π.μ.) . To oti epidi den antistathike simenei oti den viastike? sovarologeis?
    ama viasteis tha katalaveis ti simenei na pagoneis apo ton fovo sou kai na min mporeis na antidraseis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. lathos kai megalo makista na katigoris ton eayto sou 15 xronon paidi den dikaiologite me tipota aytos o viastis anilikon se anangase na skeftese kai na min mporis na LITOURGISIS FISIOLOGIKA.xriazese boithia apo anthropous pou einai eidikeymeni se aytes tis periptosis sou euxomai na eisai panta kala.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μια συζητηση απο τις 15 οκτωβρη ειδε..οσο για αυτο που γραφτηκε οτι ειμαι απαραδεκτη το ξερω,τρεμω για το τι μπορει να γινει τωρα που το ξερουν..δεν ξερω πως μπορει να αντιδρασει ουτε ο ενας ουτε ο αλλος..χτυπαει το τηλ και δεν ξερω ποιος ειναι και τι θα ακουσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλεις να μας πεις τι γράφτηκε στην συζητηση που είδε?

      Διαγραφή
  6. μπορεί να έγινε αυτό το πράγμα έτσι ακριβώς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή