Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Σας παρακαλώ βοηθήστε με γιατί θα τρελαθώ

Σας παρακαλώ βοηθήστε με γιατί θα τρελαθώ.
Στα 10 με παρενόχλησε σεξουαλικά ένας οικογενειακός φίλος και με απείλησε ότι θα με σκότωνε αν μιλούσα και η αλήθεια είναι ότι τρομοκρατήθηκα και δεν μίλησα.Το θυμάμαι και πονάω στην κυριολεξία.Είναι άδικο να σου το κάνουν αυτό,σου γκρεμίζουν την παιδικότητα.
Με χτύπησε,με έγδυσε,με φίλησε σε όλο το σώμα,έβαλε ένα αντικείμενο μέσα μου και εκεί θυμάμαι ούρλιαξα από τον πόνο και μου έριξε ένα χαστούκι.Μετά αυνανίστηκε και έβαλε το χέρι μου στο πέος του αλλά εγώ τραβήχτηκα και με ξαναχτύπησε.Μετά έβαλε το πέος του στο στόμα μου(ήταν αηδιαστικό)εγώ τον έσπρωχνα και αυτός μου έπιασε το κεφάλι και δεν μπορούσα να τραβηχτώ και μετά έκανα εμετό.Έβαλε και τα δάχτυλά του μέσα μου και μου έλεγε να του λέω ότι μου αρέσει και μετά τελείωσε πάνω στην κοιλιά μου(και αυτό ήταν αηδιαστικό).Μετά με φίλησε,με αγκάλιασε και με έκανε μπάνιο,μου χτένισε τα μαλλιά,μου τα στέγνωσε και μου έβαλε να φάω,μετά ήρθαν οι γονείς μου να με πάρουν στο σπίτι γιατί είχα μείνει με αυτόν και τα παιδιά του υποτίθεται(αλλά τα έστειλε στην αδερφή του να παίξουν με τα παιδιά της).Στα δώδεκα με ξαναστρίμωξε και με ακούμπησε κάτω και εκεί λιποθύμησα και ξύπνησα στα χέρια του μπαμπά μου που προσπαθούσε να με συνεφέρει και δίπλα ήταν αυτός και έλεγε "όπως μπήκα στο δωμάτιο να δω τι κάνουν (τα παιδιά μας)την είδα να πέφτει και δεν πρόλαβα να την πιάσω" εγώ δεν μίλησα.Δεν έγινε κάτι άλλο από τότε αλλά εγώ πέρυσι στο δεύτερο έτος που πήγα να κάνω σεξ με ένα αγόρι ενώ έγινε ως ένα βαθμό(υπήρξε διείσδυση)ξαφνικά βγήκα εκτός εαυτού και τον χτύπησα και άρχισα να φωνάζω,προσπάθησε να με ηρεμήσει αλλά δεν τον άκουγα συνέχισα να φωνάζω και τότε με αγκάλιασε σφιχτά και μου λέει "δεν θα σε πειράξω,δεν σε ακουμπάω" και τότε λιποθύμησα.Από τότε έχω να τον ξαναδώ ούτε επιχείρησα να του τηλεφωνήσω αλλά ούτε και μου τηλεφώνησε.Φέτος πριν λίγες μέρες κατέρρευσα στην σχολή,στο μάθημα και δεν μπορούσαν να με συνεφέρουν και ήρθε ασθενοφόρο με μετέφερε σε νοσοκομείο και συνήρθα εκεί.Οι εξετάσεις που μου έκαναν(αίματος)δεν βγήκαν καθόλου καλές,με κράτησαν για περισσότερες εξετάσεις και για παρακολούθηση 3 μέρες.Οδηγήθηκα στην νευρική ανορεξία μου είπαν,η αλήθεια είναι ότι χωρίς να ξέρω το γιατί και χωρίς να έχω στόχο την δίαιτα(γιατί μια χαρά είμαι)σταμάτησα να τρώω,δεν έτρωγα σχεδόν τίποτα πάνω από μήνα.Μόνο γάλα και κανένα τοστ στις τρείς μέρες.Κυρίως γιατί τον τελευταίο καιρό έχω κλειστεί στο σπίτι μου,η διάθεση μου είναι κακή,σκέφτομαι αυτό που μου συνέβη ως παιδί,με τρομάζει,έχω πολύ άγχος και ανασφάλεια,κλαίω και κοιμάμαι 14 ώρες την ημέρα ίσως και παραπάνω,όταν είμαι ξύπνια κάθομαι ή στο ίντερνετ με τις ώρες χωρίς να σηκώνομαι ή στον καναπέ μου να κοιτάζω έναν τοίχο για ώρες όμως χωρίς να καταλαβαίνω τι κάνω και δεν έχω δύναμη να σηκωθώ και να κάνω κάτι και έτσι δεν έτρωγα.Έχω παραιτηθεί από όλα,έχω κάνει πέρα τους φίλους και δεν έχω διάθεση και να πέθαινα δεν θα είχα πρόβλημα νιώθω.Δεν λέω ότι θα κάνω κάτι κακό στον εαυτό μου αλλά και να συνέβαινα δεν θα με απασχολούσε.Είμαι απελπισμένη,δεν έχω την δύναμη να σηκωθώ από το κρεβάτι μου.Υποφέρω,αλήθεια σας λέω,δεν αντέω.Τί να κάνω?πως θα ηρεμήσω λίγο?όλα μου πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο και βασανίζομαιευχαριστώ για το χρόνο σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου