Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Με παρανόχλησαν αστυνομικοι!

Καλησπερα σας.Ειμαι φοιτητρια και με παρενοχλησε ενας αστυνομικος.Περπατουσα ενα βραδυ περιπου 11 και εμφανιζονται μπροστα μου δυο αστυνομικοι και μου λενε την ταυτοτητα σου μωρη
.Τους απανταω και εγω ποιος σας εχει δωσει το δικαιωμα να μου μιλατε με αυτο τον τροπο και ποιοι νομιζετε οτι ειστε.Συνεχιζουν αυτοι τολμας και μας βγαζεις γλωσσα μωρη ...... με βριζουν και μου μιλανε πολυ ασχημα με λιγα λογια.Τους δινω την ταυτοτητα ομως μου ζητανε να τους δωσω και τις τσαντες που ειχα(μια σχολικη και μια που κρατουσα στα χερια) μου βγαζουν και μου πετανε ολα τα πραγματα κατω ενω απο τη σχολικη τσαντα βγαζουν κατι βιβλια που ειχα τα ξεφυλλισανε σκισανε καποιες σελιδες και τα πεταξανε και αυτα κατω.Γι΄αυτα τα βιβλια εκανα οικονομια τρεις μηνες προκειμενου να τα αγορασω και να τα διαβασω.Μετα απο αυτο μου λεει ο ενας ανοιξε τα ποδια και βαλε τα χερια πισω απο το κεφαλι(για να μου κανει και καλα σωματικο ελεγχο) γονατιζει μπροστα μου και κανει τον "ελεγχο" βαζει τα χερια του κατω απο τη φουστα μου και μ΄ αγγιζει στα γενετικα οργανα παω να αντιδρασω και πεταγεται ο αλλος και μου λεει θα σε χωσουμε μεσα για αντισταση κατα της αρχης γι΄αυτο συμμορφωσου και συνεχιζει να με χαϊδεύει ο αλλος ποση ωρα και να μου μιλαει με πολυ χυδαιο και ειρωνικο τροπο και πιο μετα συνεχιζει πιο πανω με χαϊδεύει στο στηθος με στηνει στον τοιχο και μου λεει ο ελεγχος τελειωσε εσυ τελειωσες;μου δινουν πισω την ταυτοτητα και γονατιζω κατω να μαζεψω τα πραγματα μου -εκειπαλι με κανανε σκουπιδι με αυτα που μου λεγανε- και φευγω.Αυτο που εγινε με εχει επηρεασει πολυ αρνητικα.Εχω μελαγχολικη διαθεση δυσκολευομαι να ανταποκριθω στις καθημερινες μου ασχολιες ειμαι πολυ συχνα αφηρημενη και δυσκολευομαι να συγκεντρωθω στο διαβασμα.Δηλαδη διαβαζω ενα βιβλιο ποση ωρα και μετα δεν θυμαμαι τιποτα.Το εχω παρει πολυ "προσωπικα" και δεν θα πρεπε;επισης αισθανομαι απο τοτε μεγαλη απεχθεια για το σωμα μου και δεν εχω καμια διαθεση για ερωτικη επαφη.Πιστευετε οτι θα μου ηταν αναγκαια η επισκεψη σε καποιον ειδικο;θα μπορουσε να ξεπεραστει με δικη μου προσπαθεια; γιατι δεν μου περισσευουν καθολου χρηματα ωστε να πραγματοποιησω μια τετοια επισκεψη.
Σας ευχαριστω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου