Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Με βίασαν και δεν μπορώ να το αποδείξω!!!

καλημέρα σας,
πριν 10 μέρες έζησα την πιο τραγική εμπειρία της ζωής μου.Ένας συνάδελφος απο την δουλειά μου με κάλεσε να βγούμε έξω επειδή είχε γενέθλια, δέχτηκα γιατί με είχε προσκαλέσει πολλές φορές για να βγούμε και εγώ είχα αρνηθεί προφασιζόμενη διάφορα γιατί δεν είναι ο τύπος ανθρώπου που προτιμώ να συναναστρέφομαι(είναι πολύ εγωιστής,ωραιοπαθής,θεωρεί τον εαυτό του τον καλύτερο
απ΄όλους,γενικότερα είναι ψώνιο και βλάκας) και πέρα απο την τυπική σχέση που είχαμε στη δουλειά δεν ήθελα πολλά πολλά.Βγαίνουμε λοιπόν,εγώ αυτός και άλλοι 4 φίλου του(οι οποίοι είναι ακριβώς σαν και αυτόν).Καθόμαστε στο μπαρ εγώ ήπια μόνο ένα ποτό(το τονίζω απο τώρα για να καταλάβετε στην συνέχεια).Πιο μετά μας λέει "πάμε να αράξουμε σπίτι μου για καμιά ταινία?" ναι ναι απαντάναι οι φίλοι του και εγώ λέω "δυστυχώς θα πρέπει να φύγω σε λίγο και δεν θα έρθω" λένε πάλι τα δικά τους αυτοί για να με πείσουν να πάω αλλά εγώ τους το ξεκόβω και πάω στην τουλέτα(μέχρι τότε ήμουνα πολύ καλά) δέκα λεπτά αφότου γύρισα απο την τουαλέτα και ήπια λίγο απο το ποτό μου αρχίζω να ζεσταίνομαι,να ιδρώνω,να έχω τάση για εμετό και να ζαλίζομαι.Είναι απο το ποτό μου λένε "έλα πιές λίγο νερό" και μου το δίνουν αυτοί(το λέω και αυτό τώρα και θα καταλάβετε πιο μετά γιατί) έκτοτε δεν θυμάμαι τίποτα,δεν θυμάμαι τί έγινε μετά,έχω απλά ένα κενό στην μνήμη μου.Ξυπνάω την επομένη και βρίσκομαι στο αυτοκίνητό μου σε μια τοποθεσία κάπου στην Αθήνα που δεν ήξερα καν,ήταν πολύ ερημική και απόμερη.Έχω απίστευτο πονοκέφαλο και είμαι κομμάτια ενώ διαπιστώνω ότι υπήρξε σεξουαλική επαφή (και πρωκτική και κολπική) είμαι μισόγυμνη και προσπαθώ να θυμηθώ τί έχει γίνει αλλά δεν θυμάμαι απολύτως τίποτα η τελευταία σκηνή που θυμάμαι είναι που είμαι στο μπαρ.Να μέθυσα δεν γίνεται γιατί ήπια μόνο ένα ποτό και αυτό οχι ολόκληρο.Σκέφτομαι αμέσως ότι μάλλον μου ρίξανε κάτι στο ποτό και έγινε ότι έγινε και πάω σ ένα νοσοκομείο(δεν πάω σπίτι μου ούτε να αλλάξω ούτε να πλυθώ)για να αποδείξω ότι με βιάσανε.Με εξετάζουν δεν υπάρχει κανένα ίχνος βιασμού μου λένε.Τους ενημερώνω ότι δεν θυμάμαι τίποτα απο την προηγούμενη μέρα και τους περιγράφω ότι περιέγραψα και σε εσάς μου κάνουν γενικές εξετάσεις(όμως δεν ανιχνεύτηκε καμιά ουσία) άρα δεν μπορώ να αποδείξω ότι με βιάσανε,τυπικά δεν υπάρχει βιασμός.Οι γιατροί μου είπαν ότι σίγουρα μου ρίξανε κάτι και μάλλον πρόκειται για το "χάπι του βιασμού" που όμως δεν ανιχνεύεται και έτσι δεν αποδεικνύεται τίποτα.Για τρείς μέρες ήμουνα κομμάτια κοιμόμουνα διαρκώς.Του τηλεφώνησα και τον ρώτησα πως έφυγα εκείνο το βράδυ για να δω τι θα μου απαντήσει.Μου είπε ότι με παρακαλούσαν να με πάνε σπίτι μου γιατί ήμουν λιώμα ή να πάρω ταξί και εγώ δεν τους άκουγα και έφυγα με το αυτοκίνητό μου μόνη μου και επειδή ανησυχούσε μου είπε μόλις έφτανα να του έκανα αναπάντητη και μου είπε ότι του έκανα και αν ήθελα να κοίταζα το κινητό μου.Υπήρχε όντως κλίση αλλά πως πιστεύω ότι έγιναν τα πράγματα.Πηγαίνω τουαλέτα μου ρίχνουν το χάπι στο ποτό και στο νερό που μου δίνουν μετά εγώ πίνω το ποτό αρχίζει το χάπι να δρα πίνω και το νερό που μου δίνουν και "έχω χαθεί" με πηγαίνουν στο σπίτι του με βιάζουν.Μετά με παίρνουν με το αυτοκίνητό μου και με πηγαίνουν σε εκείνη την τοποθεσία.Κάνει αναπάντητη απο το κινητό μου στο δικό του και φεύγουν.Δεν υπάρχει περίπτωση να έχω πάει μόνη μου σε εκείνο το μέρος δεν το ήξερα καν ότι υπήρχε.
ΤΟ θέμα είναι ότι είμαι σε πολύ άσχημη ή καλύτερα τραγική ψυχολογική κατάσταση. Έφυγα απο τη δουλεία,έχω αφήσει τη σχολή και δεν ξέρω τί να κάνω.Με βίασαν,ξέρω ποιοί και δεν μπορώ να κάνω τίποτα απολύτως.Έχω ξεπεράσει τα όριά μου.Δεν αντέχω άλλο.Και έχω και το φίλο μου να με πιέζει.Έχω απομακρυνθεί,δεν θέλω να με πλησιάζει και αυτός μου λέει δεν μ αγαπάς και τέτοια.Χθές βράδυ ήθελε να κάνουμε έρωτα εγώ του λεγα δεν θέλω και με πίεσε πάρα πολύ του λεγα δεν θέλω και μου βγαζε την μπλούζα.Τον χτύπησα και τον έδιωξα απο το σπίτι μου.Δεν θέλω να ξανακάνω ποτέ πια έρωτα.Δεν θέλω τίποτα.Θέλω μόνο τη ησυχία μου και να σπάσω τα μούτρα αυτών που βίασαν.Τι κόλλημα έχουν όλοι με αυτό?Γιατί θεωρούν τόσο σημαντικό τ sex?γιατί ισοπεδώνουν τη ζωή σου προκειμένου να ικανοπιηθούν?τί ικανοποίηση βρίσκουν απο αυτό?πρέπει να είσαι πολύ άρρωστος για να το κάνεις αυτό.υπερισχύουν σωματικά και θεωρούνται "μάγκες" όταν πέντε βιάζουν μία?31 χρονών ήταν ο μικρότερος και 36 ο μεγαλύτερος.
Συγνώμη γιατί έχω ξεφύγει σε αριθμό λέξεων και ουσιαστικά δεν σας υποβάλω κάποια ερώτηση.Απλά σας το λέω για να μου φύγει ένα βάρος.Δεν μπορώ να βρω τη δύναμη να το πω σε φίλους ή οικογένεια μου είναι τρομερά δύσκολο.απλά υποφέρω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου