Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Στα δέκα μου με βίασε ένας άντρας,

Καλησπέρα και συγχαρητήρια για την υπέροχη σειλίδα.
Είμαι στα 21, τα έκλεισα πριν ένα μήνα, είμαι φοιτήτρια στην X στο 3ο έτος και σε γενικές γραμμές είμαι καλά αλλά και χάλια.

Ο σκοπός του μηνύματος είναι ο εξής:
δυσκολεύομαι να το πω, φανταστείτε δυσκολεύομαι γραπτά πόσο μάλλον προφορικά να το κάνω αυτό..ουφ!!..είναι η πρώτη φορά που το κάνω και νιώθω αγχωμένη και φοβάμαι λίγο, νιώθω ότι δεν μπορώ να χειριστώ όλα αυτά που έχω "κρυμμένα" μέσα μου. Θα τα καταφέρω..λοιπόν..ουφ!!στα δέκα μου με βίασε ένας άντρας, έπαιζα έξω από το σπίτι μου, άρχισε να με πλησιάζει σταδιακά και να μου μιλάει, μετά μου χάρισε μία κούκλα, άρχισε να έρχεται συχνά στο παρκάκι αυτό δίπλα από το σπίτι μου, τον συμπάθησα, μιλούσαμε, κάναμε βόλτες, μου είπε να μην πω στους γονείς μου ότι μιλάω με κάποιον γιατί οι γονείς είναι περίεργοι και θεωρούν πως είναι λάθος να κάνουν οι μικροί παρέα με μεγάλους και μία μέρα, ξέχασα να πω πως μου μιλούσε για το σκύλο του αλλά δεν μου τον έδειξε ποτέ, και τον πίεζα να τον φέρει στο πάρκο, μου είπε πάμε στο σπίτι να τον πάρουμε βόλτα και ενθουσιάστηκα. Πήγαμε σε ένα σπίτι όχι μακριά από το πάρκο και μου είπε να μπω μέσα για να μου δώσει ένα χυμό και εγώ η ηλίθια πήγα. Το σπίτι του ήταν πολύ βρώμικο και άσχημο, περίεργο, τρομακτικό, εκεί έγιναν όλα σε αυτό το βρώμικο σπίτι. Μου έδωσε το χυμό, εγώ σιχαινόμουνα να πιω και το άφησα, αυτός άρχισε να φέρεται περίεργα και με ακούμπησε στην πλάτη, ένιωσα πολύ άσχημα, ήταν περίεργο άγγιγμα σαν να ήξερα τι με περίμενε, έμοιαζε διαφορετικό άγγιγμα, στο κρεβάτι είχε πολλές κούκλες με τρομακτικά μάτια(αυτές τις πορσελάνινες που έχουν τρομακτικά μάτια). Έκανε διάφορα και μετά με βίασε δυστυχώς δεν μπορώ να σας πω λεπτομέρειες αν και θέλω πολύ να τα πω σε κάποιον και να φύγουν από μέσα μου, δεν το αντέχω να το κάνω. Πόνεσα πολύ έκλαιγα μετά με γύρισε στο πάρκο και δεν τον ξαναείδα εκεί ούτε πήγα και προς το σπίτι εκείνο. Έμαθα στο μέλλον ότι ήταν φυλακισμένος και έβγαινε με άδειες κάποιος που έμενε εκεί κοντά, αυτός ήταν μάλλον αλλά δεν το κοίταξα παραπάνω. Οι γονείς μου δεν πρόσεξαν κάτι, δούλευαν και πολλές ώρες στα γραφεία τους και κάπως έτσι μεγάλωσα και έφτασα στα 21 χωρίς να το ξέρει κανένας. Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να το ξεπεράσω και μισώ τους άντρες που με προσεγγίζουν σεξουαλικά ενώ στο φιλικό δεν έχω πρόβλημα και δεν θέλω να κάνω σχέση με άντρα αλλά ούτε οι γυναίκες μου αρέσουν γιατί πέρασα και από φάση να σκάφτομαι μήπως το ένα μήπως το άλλο, τί θα κάνω λοιπόν που δεν θέλω κανένα από τα δύο φύλα?πως θα γίνω φυσιολογική?
Με στιγμάτισε αυτή η εμπειρία δεν θα ξαναγίνω φυσιολογική ούτε θα είμαι κανονική σαν εσάς.
Σας ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου