Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Με χτυπάει ο άντρας μου συνέχεια

kalispera θα σας κουρασο λιγο λο αντρας μου επινε και τορα παει σε κεντρο 7 χρονια δεν πινει ομοσ με κοπανα με γροθιεσ και με βριζει χυδαια εχο γινει ρεζιλι στι γειτονια και πανο απο ολα στα μικρα μου που τα βλεπουν
δεν τον προκαλο το ορκιζομε εχει μια μανια να με συκρινει με τα παιδια μασ να λεει εσυ εισαι ι μανα τουσ βεβαια τα κοπανα και εκινα κμια φαπα ι τα τραβα εγο δεν κλαιοποναο πολυ αλλα ξερο οτι θελει να με δει να κλαιο και δεν του κανο το χατηρι εγο δεν δουλευω και δεν εχο κανενα να μιλισο και αν θελο να του πο κατι πολυ μιλασ και αρχισει τα μπινελικια και δεν ζι9τα συγνομι εστο περιμενει να ζιτιο συγνομι εγο δεν φευγο και δεν εχο μιλισει πουθενα γιατι δεν εχο κανεναν ειμαι ισπανιδα και οι δικοι μου ειναι εκι περιμενο να βρο δουλια να φυγο δεν θελο τα παιδια μου να ζουν τετοια μου σπαραζει ι καρδια ι δικοι του τετοια ζουσαν εγο οχι τι να κανο λεει με προκαλισ εχει δικαιομα να με σακατεβει επιδι το μικρο δεν τον αφηνει να κοιματε και οταν λεμε κοιμαται λεμε για σαββατοκυριακο που κοιμαται μεχρι τις 7 το απογευμα ελεοσ θα τον σκοτοσο δεν τον αντεχο δεν τον αντεχο συγνομι για το ορθογραφικο λαθοσ αλλα βιασο μουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου