Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Έχω βιαστεί από έναν γνωστό μας..ήμουν δώδεκα..χμ!ακόμα δώδεκα είμαι..δεν μεγάλωσα ποτέ από εκείνη την μέρα.

Έχω βιαστεί από έναν γνωστό μας..ήμουν δώδεκα..χμ!ακόμα δώδεκα είμαι..δεν μεγάλωσα ποτέ από εκείνη την μέρα. Δεν αντέχω να το θυμάμαι γιατί όταν το θυμάμαι νιώθω να "καίγομαι" μέσα μου και να "πνίγομαι"..νιώθω να "παγώνω" και να μην μπορώ να κουνηθώ, χάνω τη γη κάτω από τα πόδια μου και κλαίω, νιώθω να πονάω μέσα στο στήθος μου εκείνη την ώρα και νιώθω να μην μπορώ να αναπνεύσω. Για ένα πήδημα δικό του, ολόκληρη η ζωή μου είναι διαλυμένη και προβληματική.
Δεν ήξερα τι να κάνω, έγιναν όλα ξαφνικά και δεν μπορούσα να κουνηθώ, ένιωθα αιφνιδιασμένη και σαστισμένη, δεν μπόρεσα να το σταματήσω πάγωσα, δεν ένιωθα το σώμα μου, έμοιαζε ψεύτικο. Ήταν αηδιαστικός, τύπος με γυαλάκια(ο τέλειος τύπος για όλους με το χαρτοφύλακα και το κουστουμάκι)..με έριξε στο κρεβάτι έπεσε πάνω μου, έβγαλε όλα τα ρούχα του και μετά τα δικά μου παρόλο που προσπαθούσα να τα κρατήσω και μετά έβαλε τα δάχτυλά του στο στόμα μου και ήταν αηδιαστικό εγώ προσπαθούσα να τον απωθήσω και μετά τον δάγκωσα. Μετά με βίασε κανονικότατα και δεν θα το ξεχάσω..έβλεπα το ταβάνι και προσπαθούσα να μετράω πόσα στυλό θα χρειαζόταν για να καλυφθεί η έκτασή του για να ξεχαστώ..όλα ήταν σαν να κινούνταν αργά και να ήταν ψεύτικα..αυτό που με ξυπνάει κάποια βράδια είναι το βογγητό του κατά τη διάρκεια, με ανατριχιάζει και δεν μπορώ να το ξεχάσω, με τρομάζει πολύ όταν το θυμάμαι. Δεν έχω κάνει ακόμα σχέση με αγόρι και είμαι στα 21, δεν μπορώ να κάνω, δεν θέλω να κάνω, δεν θέλω να κάνω σεξ εγώ, δεν μου αρέσει, θέλω να είμαι ήρεμη και ασφαλής. Αλλά θα είμαι μόνη μου για πάντα; σαν κάποιες περίεργες 50αρες που μένουν μόνες και είναι ιδιότροπες και έχουν και γάτα; τα αγόρια τα αντιμετωπίζω με προκατάληψη όταν έρχονται πιο "κοντά" και τους μιλάω με εκνευρισμό και ίσως θα σκέφτονται ότι είμαι περίεργη και ξενέρωτη. Χτύπησα και ένα αγόρι πριν λίγες μέρες, απλά συμφοιτητές είμαστε και γνωριζόμαστε φατσικά και λέμε και ένα γεια και ήρθε και με ακούμπησε στην μέση για να με χαιρετήσει και με αγγάλιασε κάπως και αγχώθηκα, φοβήθηκα και τον χτύπησα, του έριξα χαστούκι και κλωτσιά στο γόνατο και τον έριξα κάτω..δεν με έλεγξα, φοβήθηκα πολύ γιατί καθόμουνα όρθια και μιλούσα με την παρέα μου και ένιωσα να αιφνιδιάζομαι..μου κόπηκαν τα γόνατα, αμέσως μου ήρθε η εικόνα των δώδεκα..δεν μου έφταιγε κάτι ο συμφοιτητής μου και του ζήτησα συγνώμη αν και μου είπε "άντε γαμήσου" και μετά ξαάρθε και μου ζήτησε συγνώμη και τα ξαναβρήκαμε, του είπα ότι και καλά με έκλεψαν και φοβάμαι γι' αυτό αντέδρασα έτσι..και μου λέει οκ..ήμουν σκατά μία εβδομάδα και εξαιτίας των σκέψεων των δώδεκα και εξαιτίας αυτού΄που έκανα. Έχει μία εβδομάδα που έγινε αυτό και κάθε βράδυ βλέπω στον ύπνο μου, τον βιασμό μου..Φοβάμαι να κοιμηθώ..Τις τελευταίες μέρες έχω πιεί πάρα πολύ για να κοιμηθώ και να μην δω κάτι στον ύπνο μου και σήμερα πήγα στο νοσοκομείο γιατί είχα να κοιμηθώ δύο μέρες επειδή φοβόμουν να κοιμηθώ για να μην δω στον ύπνο μου όλο αυτό και λιποθύμησα και με πήγαν χωρίς να θέλω κάποιοι που με μάζεψαν από το δρόμο και κάλεσαν ασθενοφόρο. Τώρα γύρισα σπίτι γιατί με κράτησαν στη βραχεία νοσηλεία και νυστάζω αλλά φοβάμαι να κοιμηθώ. ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΑ ΔΩΔΕΚΑ. ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ..ΦΟΒΑΜΑΙΙΙ ΠΟΛΥΥΥΥ..ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΕΙΣΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΠΙΑ..ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ..γιατί να γίνονατι τέτοια πράγματα; γιατί..ποιός θα μου το απαντήσει το γιατί..ποιός;;θέλω απάντηση..ποιός θα μου απαντήσει γι' αυτό που βίωσα γιατί να το βιώσω;; ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;γιατί να μου έχουν διαλυθεί όλα..γιατί να σκέφτομαι αυτό;;;;; γιατίιιι;
Βοηθήστε με αν μπορείτε σας παρακαλώ πολύ..τι να κάνω;;ποιά είναι τα επόμενα βήματα;;νιώθω να πνίγομαι, δεν έχω μιλήσει γι' αυτό..Σήμερα το κάνω σε εσάς..από όταν έφυγα από το σπίτι μου για να σπουδάσω επειδή πέρασα Χ, έγινε χειρότερο ένιωθα περσσότερο φοβισμένη..θέλω τους γονείς μου τώρα για να κοιμηθώ..όταν ήμουν σπίτι μου και φοβόμουνα έτρεχα στην αγκαλιά της μαμάς και του μπαμπά και χωρίς να τους λέω τι φοβάμαι αισθανόμουνα καλά. Τώρα;;;;

1 σχόλιο: