Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

γεια σας, ειμαι 17,5 και πριν απο μερικα χρονια εγινε κατι που μου σημαδεψε την ζωη...

γεια σας, ειμαι 17,5 και πριν απο μερικα χρονια εγινε κατι που μου σημαδεψε την ζωη...
οταν ημουν 12 ετων επισκευτομουν το σπιτι μιας φιλης μου που εμενε με τον παππου της ... σε καποια στιγμη η κοπελα εφυγε απο το δωματιο και κατεβηκε στον κατω οροφο τοτε ηρθε ο παππους της
καθισε διπλα μου και μου εδειξε οτι ηθελε να γινει κατι .... καθομουν στο κρεβατι ηρθε διπλα μου και αρχισε να κανει διαφορες κινησεις πανω μου , να με αγκαλιαζει , να με φιλαει ..... με ξαπλωσε στο κρεβατι και αρχισε να μου βγαζει τα ρουχα ... ημουν ανικανη να κανω την παραμικρη κινηση ... δεν μπορουσα να φωναξω δυνατα , μονο τον παρακαλουσα να σταματησει παρα τις προσπαθειες μου αυτος δεν σταματησε ουτε λεπτο...ημουν ξαπλωμενη μαζι του και δεν μπορουσα να κανω τιποτα.. μολις ακουσε την φιλη μου να ανεβαινει σταματησε ... ντυθηκα και ενω ειχα παθει σοκ και ετρεμα προσπαθησα να μην το δειξω... εφυγα απο το σπιτι της και δεν πηγα ξανα ποτε εκει...! μεχρι και σημερα δεν το εχω πει ποτε σε κανεναν αλλα δεν αντεχω αλλο καποια βραδια τον βλεπω να ειναι εκει να με ακουμπαει , να με φιλαει ... ξερω οτι ειναι σεξουαλικη παρενοχληση αλλα δεν μπορω να κανω τιποτα πλεον!!! το μονο που θελω ειναι να φυγει αυτη η ασχημη αναμνηση και να ειμαι χαρουμενη ξανα!!!!σασ παρακαλω βοηθηστε με !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου