Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

οταν ημουν 8 χρονων τρια αγορια αποπειραθηκαν να με βιασουν

πριν απο 2 χρονια ειχα την πρωτη μου σχεση. δεν μπορουσα να ερθω σε οργασμο παρα μονο την πρωτη φορα. μεχρι πριν απο μερικους μηνες μου αρεσαν αποκλειστικα οι αντρες.
μαλιστα υπηρξα ερωτευμενη βαθυτατα με τον συντροφο μου. τους τελευταιους μηνες νιωθω οτι σχεδον τον εχω ξεπερασει. σκεφτομαι διαρκως ολογυμνες γυναικες και φανταζομαι οτι κανω σεξ μαζι τους. οταν ομως βγαινω εξω και βλεπω στο δρομο γυναικες δεν μου τραβανε την προσοχη και εινα σαν να μην τις φανταζομουν ποτε. οι αντρες ομως που βλεπω μου αρεσουν πολυ. ειμαι αμφυφυλοφιλη? δεν ξερω αν εχει σημασια αλλα οταν ημουν 8 χρονων τρια αγορια αποπειραθηκαν να με βιασουν, αλλα ευτυχως δεν τα καταφεραν. στα 14 ομως ενας αντρας αρκετα μεγαλυτερος με βιασε. εχουν σχεση αυτες οι εμπειριες με τις φαντασιωσεις μου? πρεπει να τονισω οτι με αναβει πολυ η ιδεα του να κανω σεξ με γυναικα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου