Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Οταν ημουν 8 χρονων μεχρι τα 10 μου ειχα κακοποιηθει

Ειχα πολλη ασχημη εφηβια απο 15 χρονων εκανα χρηση μαλακων ναρκωτικων και αλκοολ. Εχω καταφερει να απεξαρτηθω εδω και δυο χρονια αλλα ειμαι χειροτερα τωρα αρχησαν να μου ερχονται αναμνησεις απο ολα αυτα που εγιναν.
Εχασα το φιλο μου μπροστα στα ματια μου απο υπερβολικη δοση. Δεν καταφερα ποτε μου να δημιουργισω οποιαδηποτε σχεση εχω πολλη θυμο μεσα μου. ακομη και με τους γονεις μου δεν εχω καλες σχεσεις(κυριως με τη μητερα μου. Ηταν παντα αποροφημενοι στις δουλειες τους τωρα προσπαθουν να με πλισιασουν αλλα εγω δεν ειμαι ετοιμη. Οταν ημουν 8 χρονων μεχρι τα 10 μου ειχα κακοποιηθει.τωρα αρχησα να θυμαμαι ντρεπομαι και δεν το αντεχω δεν ξερω πως να το χειριστω. θελω να τα αφησω ολα πισω μου αλλα δεν ξερω πως δεν θελω να χασω αλλα χρονια. ειμαι ομως τοσο θυμωμενη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου