Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Στα 13 μου ένας φίλος μας εκμεταλλεύτηκε την απουσία της μαμάς μου

καλησπέρα σας!μπράβο για την προσπάθεια που κάνετε.Πρέπει να μιλήσω επιτέλους σε κάποιον δεν αντέχω άλλο να το κρατάω μέσα μου
.Στα 13 μου ένας φίλος μας εκμεταλλεύτηκε την απουσία της μαμάς μου που είχε κατέβει στο σουπερ μαρκετ και άρχισε να μου λέει περίεργα πράγματα και χυδαία με φίλησε στο στόμα μου με ξάπλωσε στο κρεβάτι και άρχισε να με αγγίζει στο σώμα μου στο στήθος και στα γενετικά όργανα όταν με άφησε μου είπε ότι δεν έπρεπε να το πω σε κανέναν γιατί αν το έλεγα θα κατέστρεφα τη οικογένεια μου και δεν θα ήμασταν ποτέ πια όπως πριν και θα το είχα προκαλέσει εγώ.Και εγώ δεν το είπα ποτέ σε κανέναν όμως από τότε δεν μπορώ να ελέγξω τα νεύρα μου και προκειμένου να κάνω κάτι που θα μετανιώσω χαρακώνομαι στην εφηβεία ήταν ακόμα πιο έντονο τώρα το κάνω ακόμα αρκετά συχνά και νιώθω πραγματικά να ηρεμώ και να μου φεύγει η πίεση.Η πρώτη φορά που το έκανα ήταν εκείνες τις μέρες που το έκανε αυτό και ένιωθα ότι αν δεν έκανα κάτι άμεσα θα πηδούσα από το μπαλκόνι από την απελπισία όταν το έκανα τυχαία με ένα χαρτοκόπτη που κρατούσα τυχαία στα χέρια μου ένιωσα μια απίστευτη ευφορία και ηρεμία που το έκανα πολύ συχνά από τότε.Δεν μπορώ να το σταματήσω όμως τώρα γιατί είναι αυτό που με ηρεμεί.Επίσης,σιχαίνομαι τους άντρες όλο το να π...... τους νοιάζει τίποτα άλλο.Έχω κάνει σχέση εννοώ sex αλλά πάντα θέλω εγώ να έχω το πάνω χέρι διαφορετικά νιώθω ότι θα με βλάψει και όταν πάει να πάρει πρωτοβουλία κάποιος άντρας φεύγω σταματάω τρομάζω πνίγομαι και δεν θέλω να τον ξαναδώ στα μάτια μου.Το πρόβλημα το έχω εγώ το ξέρω δεν μπορεί όλοι οι άντρες να είναι βλάκες αλλά θέλω να σπάσω τα μούτρα όλων αυτών που με πλησιάζουν με σκοπό το sex.Επίσης,έχει τύχει την ώρα της επαφής να νιώθω τόσο κακά που να κλαίω για ώρα αφού τον έχω διαλοστείλει και του έχω πει να φύγει από πάνω μου.Έρχονται στιγμές που είναι σαν να βλέπω εκείνη την στιγμή και υποφέρω συναισθηματικά πολύ.Δεν φταίνε οι άντρες οι συγκεκριμένοι δεν μου έκαναν κάτι όμως δεν μπορώ να το ελέγξω αλήθεια σας λέω δεν μπορώ να το ελέγξω ώρες ώρες.Δεν νιώθω και πολύ ισορροπημένη νιώθω κάτι να μου φταίει νιώθω κακά και γαμώτο φταίει που τόσα χρόνια δεν μίλησα και μου έχει κάνει κακό αυτό.Γιατί ρε γαμώτο δεν το είπα στην μαμά και τον μπαμπά μου?γιατί τον πίστεψα τόσο πολύ και φοβήθηκα ότι θα γίνει ότι μου είπε?αν γύριζα το χρόνο πίσω το πρώτο που θα έκανα ήταν να το έλεγα κάτι θα είχε γίνει θα το είχα προλάβει όλο αυτό.Γιατί ρε γαμώτο?με ποιό δικαίωμα όλα αυτά και γιατί?και σιγά τις τιμωρίες?το λες γίνεσαι το τοπ γκοσιπ της χρονιάς και ο άλλος πληρώνει και βγαίνει ή μπαίνει για κάτι μήνες και ναι τιμωρήθηκε μαλακίες γιατί να το έκανα εδώ που τα λέμε?γιατί κάποιος να ανοίξει ένα θέμα τέτοιο αφού περισσότερο θα στηγματιστεί παρά θα βοηθηθεί?προτιμότερο να μην μιλήσεις ποτέ παρά να μιλήσεις έτσι το έβλεπα και να μιλήσεις δεν εννοώ στους γονείς σου που είμαι υπερ με χίλια αλλά να μιλήσεις και να τον καταγγείλεις?αφού θα πάρει τις δεκάδες αναστολές εσύ θα ταλαιπωρείσαι λέγοντας και ξαναλέγοντας τι έγινε και στο τέλος θα σου πουν η δικαιοσύνη κατέληξε σε ποινή κάποιων μηνών ή την καταβολή χρηματικού ποσού.Γελιόμαστε?ποιά δικαιοσύνη και ποιό το δικό μου όφελος?και ουσιαστικά μια τρύπα στο νερό γίνεται από την μία διαπόμπευση και από την άλλη ανύπαρκτη δικαιοσύνη που ούτε ο ένας βοηθιέται ούτε ο άλλος γιατί θα ξαναβγεί άμα μπει ή αν πληρώσει θα είναι ελεύθερο πουλί και τί έβαλε μυαλό?θεραπεύτηκε?πάλι τα ίδια θα κάνει.Ούτε καν σωστή τιμωρία δεν υπάρχει γι΄αυτούς τους ανθρώπους άλλες παρεμβάσεις χρειάζονται.Τεσπα τι κάνω με τι ζωή μου?τι γίνεται με εμένα?πως το αντιμετωπίζω?αντιμετωπίζεται?τί κάνω?ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου