Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Καλησπέρα σας , Θα ήθελα να ζητησω την βοηθεια σας για κατι που μου συνεβη πριν 7 μηνες περιπου και με βασανιζει ακομα .

Καλησπέρα σας , Θα ήθελα να ζητησω την βοηθεια σας για κατι που μου συνεβη πριν 7 μηνες περιπου και με βασανιζει ακομα .
Οταν ημουν 15 χρονων επεσα θυμα βιασμου απο το τοτε αγορι μου το οποιο οπως ισχυριζοταν , εκεινη την στιγμή ηταν υπο την επηρεια ουσιων.

Ειχαμε βγει εξω για ποτο και μαλλον κατι μου εριξε. Υστερα με πηγε σε μια οικοδομη και εκει εγινε οτι έγινε .
Αρχικα με επιασε απο τον λαιμο και με εριξε κατω .
Αρχισε να με φιλαει σε ολο μου το σωμα και μου εσκισε το πουκαμισο και με φιλουσε και με εγλυφε στην κοιλιά στο στηθος και σε ολο το σωμα .
Υστερα εχασα τισ αισθησεις μου .
Η μαλλον καταλαβαινα οτι γινοταν κατι αλλα δεν ειχα την δυναμη για να το σταματησω . Ενιωθα εντελως αδύναμη . Θυμάμαι και έναν τύπο που με κρατούσε για να μην μπορώ να αντισταθώ.
Επειτα καταλαβαινα κατι να μπαινει μεσα μου και πονουσα . Το ατομο επαιρνε φορα απο πισω και εμπαινε μέσα μου με πολλη δυναμη .
Έπειτα επιασε το χερι μου και το εβαλε στο πεος του . Πηγα να αντισταθω και αυτος με χαστουκισε . Υστερα εβαλε το πεος του στο στόμα μου και επειδη εγω εκανα τα παντα για να τον σταματησω με επιασε απο τα μαλλια και αφου με ξαναχαστουκισε συνεχισε να κανει αυτο που ηθελε . Εκεινη την στιγμη εκανα εμμετο απο την αηδια .
Έπειτα τελειωσε πανω στην κοιλια μου και εγω λιποθυμησα . Όταν συνήλθα με έπιασε από τα μαλλιά και με τραβούσε και με εκβίαζε ότι θα με πετούσε από την οικοδομή . Με χτύπησε τόσο πολύ που δεν μπορούσα να κουνηθώ . Με κλοτσούσε στην κοιλιά λες και ήμουν κανένα σκουπίδι . Άρχισα και έβγαζα αίμα από το στόμα αλλά ποτέ δεν είπα τίποτα σε κανέναν . Υπέφερα από τους πόνους μέχρι να φτάσω σπίτι μου. Και δυστυχώς 4 ώρα το πρωί δεν κυκλοφορούσε κανείς έξω για να ζητήσω βοήθεια . Φοβόμουν τόσο πολύ να πάρω τηλ τους δικούς μου , η μάλλον δεν φοβόμουν , ντρεπόμουν .
Έπειτα από λίγες μέρες αυτό το άτομο ήρθε στο χωριό μου και με πήρε και με πήγε σε ένα ποταμάκι με χτύπησε και με έριξε μέσα στο νερό . Ευτυχώς εκείνη την φορά με έσωσε κάποιος που περνούσε από κει . Αλλιώς μπορεί να είχα πνιγεί.
Δεν το κατηγγειλα ποτε . Επειδη φοβομουν τοσο πολυ και στους γονεις μου δεν έχω πει ακόμα όλη όλη την αλήθεια.
Ήρθε ομως η στιγμη να τους τα πω και να παω να κανω καταγγελια .
Θα ηθελα να σας κανω καποιες ερωτησεις .
1) Αν πάω τώρα σε ιατροδικαστή ξέρω ότι δεν θα φαίνεται ότι έχω υποστεί βιασμό . Πως μπορώ να το αποδείξω σε αυτήν την περίπτωση
2) Στους γονείς μου που μίλησα μου είπαν ότι από την στιγμή που δεν έχουμε στοιχειά και έχει περάσει τόσος καιρός καλύτερα να μην κάνουμε τίποτα για να μην μπλέξουμε περισσότερο τα πράγματα .
Σας παρακαλω επικοινωνηστε αμεσα μαζι μου .
Σας ευχαριστω .
Χ

1 σχόλιο:

  1. Ontws argises pl na miliseis an eixe milisei pio nwris isws eixes apofugei k to 2o peristatiko. Einai lathos na afiseis na teleiwsei etsi auto to thema xwris na timwrithei o ftexths! Ase pou esu tha exeis panta to fovo na mhn jana vrethei ston dromo sou k dn tha niwseis pote anakoufismenh etsi wste kapoia stigmh na to jeperaseis gt gia na to jexaseis entelws dn ginete! Einai duskola ta pragmata alla prospathise milise me enan dikigoro na se enimerwsei plirws ti ginete se autes tis periptwseis. To idaniko tha htan na vreis ton anthrwpo pou se eswse ekeinh thn fora mhpws k eide k mporei na katathsei kapoio stoixio. Y.S An niwtheis pws oi goneis sou dn mporoun na se voithisoun toso pl gia na jeperaseis to olo skiniko zhthse thn voitheia kapoiou eidikou autos tha se voithisei epishs na palepseis sth duskolh maxh pou tha dwseis gia na dikaiwtheis. Elpizw na katafereis na timwriseis auto to agori ma k ton allon pou se kratouse sthn oikodomh!

    ΑπάντησηΔιαγραφή