Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Ήμουν 14 ετών και με βίασε χωρίς να έχω δικαίωμα επιλογής

Καλησπέρα σας και συγχαρητήρια για το "έργο" σας. Γράφω σε εσάς γιατί είμαι θυμωμένη με την κατάσταση των εκλογών και διαπληκτίστηκα με κάποια άτομα που μου είπαν ότι ψήφισαν χρυσή αυγή.
Για να ξεκαθαρίσουμε πέντε πράγματα για όσους έχουν σκατά στο κεφάλι τους. Η χρυσή αυγή :
1. θεωρεί τις γυναίκες κατώτερα όντα, οι οποίες πρέπει να μένουν σπίτι για να μεγαλώνουν τα παιδιά τους.

2. θεωρεί πως πρέπει να φύγουν οι μετανάστες γιατί μας παίρνουν τις δουλειές, γιατί είναι κακοποιοί όλοι τους όπως λένε και γιατί βιάζουν γυναίκες.
3. έχουν σλογκαν το πατρις, θρησκεία, οικογένεια.
Δεν χρειάζεται να πω άλλα αυτά θα σχολιάσω και ιδιαίτερα το 2ο και 3ο. Για να σοβαρευτούμε λιγάκι σε μία κοινωνία που μιλάει για πατρίδα, θρησκεία και οικογένεια γίνονται τα μεγαλύτερα εγκλήματα στα καθωσπρέπει σπίτια. Πόσοι άντρες χτυπούν τις γυναίκες τους καθημερινά; πόσοι άντρες χτυπούν τα παιδιά τους καθημερινά; πόσοι καθωσπρέπει οικογενειάρχες, πρότυπα παρακαλώ για την κοινωνία, βιάζουν τα παιιδά τους ή παιδιά γνωστών τους; πως αυτό το σλόγκαν της χρυσής αυγής λειτουργεί με τρόπο που καλύπτει όσα συμβαίνουν πίσω από τις κλειστές πόρτες των οικογενειών αυτών;
Αυτά μας έχουν παέι πίσω, αυτές οι απόψεις ευθύνονται για την κάλυψη περιστατικών βίας και κακοποίησης. Για αυτούς τους βιασμούς ποιός μιλαέι από τους φασίστες; που δεν αμφιβάλλω ότι πολλοί από αυτούς θα κάνουν παρόμοια πράγματα στη γυναίκα ή τα παιδιά τους (για παράδειγμα ξύλο);
Είναι απλό, όντως γίνονται βιασμοί και έξω στους δρόμους αλλά μη γελιόμαστε όλοι ξέρουμε ότι αυτοί δεν είναι ούτε το 10% του συνόλου των βιασμών. Το 90% είναι από άτομα που γνωρίζουν τα θύματα πολύ καλά και είναι είτε γονείς, είτε οικογενειακοί φίλοι, είτε συγγενείς, δάσκαλοι, προπονητές κλπ. Άτομα που ασχολούνται με το θύμα πολλές ώρες και έχουν συχνή επαφή. Για αυτό το λόγο όσοι αναπαράγετε το ποιηματάκι των βιασμών από αλλοδαπούς, που ήσασταν ή που είστε να ακούσουμε την άποψή σας και για τους βιασμούς στα σπίτια των "νοικοκυραίων" Των νοικοκυραίων αυτών που μπιπ σε μπουρδέλα κορίτσια και γυναίκες που τις εκμεταλλεύονται "άλλοι". Νοικοκυραίοι που ενώ ασπάζονται το πατρίς, θρησκεία και οικογένεια, πηγαίνουν να πληρώσουν για να κάνουν έρωτα και χωρίς προφυλακτικό μεταδίδωντας aids (τελευταία περιστατικά) και στις γυναίκες τους. Ποιός μιλάει για αυτούς; ή μήπως οι άντρες έτσι είναι; μάγκες και δεν σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους σύμφωνα με τη χρυσή αυγή; ποιός από αυτούς καταδικάζει την ενδοοικογενειακή βία; ΚΑΝΕΝΑΣ για αυτό όσοι τους ψηφίσατε είστε συνυπεύθυνοι και φασίστες.
Εμένα δεν με βίασε κανένας αλλοδαπός, με βίασε ένας φίλος του πατέρα μου ενώ προσφέρθηκε να με πάει στο φροντιστήριο μία μέρα και άλλαξε δρόμο. Αυτή η φάτσα του καθωσπρέπει κυρίου άλλαξε, ήταν τρομακτικός, απότομος, βίαιος, άγριος και όταν τον ξανάδα η μάσκα του καθωσπρέπει μούτρου του ήταν ευγενική.
Δεν ανέχομαι λοιπόν καμία "γραμμή" και καμία προσπάθεια συνέχισης αυτής της λογικής.
Ήμουν 14 ετών και με βίασε χωρίς να έχω δικαίωμα επιλογής. Μου κατέστρεψε τον εσωτερικό μου ήρεμο -μέχρι τότε- κόσμο. Έγινα μία φοβισμένη, τρομοκρατημένη, απότομη, θυμωμένη έφηβος που δεν έζησα την εφηβεία μου έτσι όπως άξιζα. Σε κάθε μου σεξουαλική επαφή αναβιώνω πράγματα του τότε όσο και αν προσπαθώ να το αφήσω στο παρελθόν. Με όλο αυτό που βίωσα θα μπορούσα να είμαι και εγώ φασιστάκι, ακραία ναζίστρια, έτσι δεν είναι; δεν έγινα όμως γιατί έχω νου, μπορώ να σκέφτομαι. Οι απόψεις λοιπόν "έπαθε αυτό και έγινε έτσι..." είναι μπούρδες. Είναι μπούρδες γιατί μπορεί κάποτε να μην έχεις την επιλογή σε κάτι, αργότερα όμως έχεις την επιλογή πως θα το χειριστείς και πως θα το επεξεργαστείς ως άτομο.
Όσοι τούς ψηφίσατε σήμερα να ξέρετε πως δεν έχετε επίγνωση τους εγκλήματος που διαπράξατε. Αλλά να θυμάστε ότι ο φασισμός στην αρχή έρχεται για τους άλλους και μετά για όλους. Θα χαρώ λοιπόν να σας δω να τρώτε τα μούτρα σας στο κοντινό μέλλον και να ξέρετε ότι όπως στρώσατε θα κοιμηθείτε.
Η χειρότερη χώρα του κόσμου είμαστε. Ψοροϋπερήφανοι, μάγκες που χαιρόμαστε για την ακρόπολη, τη Σαντορίνη, την αρχαία ιστορία, ενώ ταυτόχρονα είμαστε ανιστόρητοι, επιπόλαιοι, ηλίθιοι, βολεψάκηδες. Είμαι 22 ετών και σήμερα νιώθω πιο αδικημένη από ποτέ, σήμερα νιώθω θύμα, σήμερα νιώθω μόνη, σήμερα νιώθω ότι κανένας δεν μιλάει για αυτά τα παιδιά που βιάζονται καθημερινά ή παρενοχλούνται από τους γνωστούς τους καθωσπρέπει ή αλλιώς υπεράνω υποψίας άτομα. Σήμερα μιλάω για 1η φορά για αυτό που μου συνέβη και σήμερα σπάω το φόβο που πάνε να δημιουργήσουν. Θα είμαι στους δρόμους και όποιος ακουμπήσει άνθρωπο για να τον χτυπήσει για όποιοδήποτε λόγο, θα μπω μπροστά και ας πεθάνω. Δεν θα γίνω συνυπεύθυνη, δεν θα τους δώσω την ευκαιρία να χαρούνε. Στη σχολή μου, και πιο συγκεκριμένα σε ένα βιβλίο με θέματα γυναικολογίας διάβασα για τη ζημιά (και όσα πιθανώς σου συμβούν) που μπορεί να σου προκαλέσει ένας βιασμός, όχι απλά τρομοκρατήθηκα, όχι απλά φοβήθηκα αλλά απογοητεύτηκα και έπεσα σε φάση "κατάθλιψης" για πάνω από 10 μέρες.
Είδα πρόσφατα την ταινία "μη αναστρέψιμος" με τη Monica Bellucci και θέλω να σας ενημερώσω ότι ο τρόμος ή η θλίψη που νιώθεις καθώς βλέπεις την ταινία, αν το συγκρίνεις με την πραγματικότητα είναι επί δέκα. Αυτό που βίωσα εγώ τότε στη δική μου περίπτωση ήταν επί δέκα. Αυτό που είδα στην ταινία ήταν πολύ έντονο και δυσκολεύτηκα να το δω, όμως μπόρεσα να δω από μία άλλη οπτική τη δική μου περίπτωση. Κατάφερα να γίνω θεατής και στο δικό μου περιστατικό και να συνειδητοποιήσω κάποια πράγματα που δεν θυμώμουν. Τέλος πάντων, ας μην σας ζαλίζω άλλο.
Σας ευχαριστώ που με ακούσατε, συγνώμη για το ογκώδες κείμενο. Καλή συνέχεια.

1 σχόλιο:

  1. Συγχαρητήρια για την αλήθεια σου και το κουράγιο σου, κορίτσι μου ! ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που ελευθερώνεις περισσότερο και τη δική μου φωνή ! σήμερα είναι η μέρα της Γυναίκας, σου εύχομαι καλή δύναμη και μια ζωή γεμάτη αγάπη ! την αξίζεις ! Τατιάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή