Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Με βίασαν 6 χρονών

α ήθελα να μου απαντήσετε σε κάποια ερωτήματα.έχω κακοποιηθεί σεξουαλικός κατεπανάληψη από στενό συγγενικό πρόσωπο σε ηλικία 5-10 χρονών.αντιμετώπιζα πολλά
ψυχολογ. προβλήματα. όπως κατάθλιψη, τάσεις αυτοκτονίας κ.α Στην οικογενειά μου έχουμε προβλήματα και το πιο βασικό είναι ότι δεν υπάρχει επικοινωνία μεταξύ κυρίως των παιδιών και των γονιών μας. Μας έχουν πάντα πολύ περιορισμένα και μας απομακρύνουν από όλους. Αν και αντιδράμε. θέλουν να αποφασίζουν πάντα για μένα και να μην μου αφήνουν περιθώρια. τώρα σαν φοιτήτρια είμαι μακριά τους και έχω ηρεμήσει απ' όλα. τα ερωτήματα που έχω να σας κάνω είναι τα εξής: Είμαι 24χρονών και ποτέ δεν είχα μια σχέση με το άλλο φίλο εκτος από φιλική. ενώ μου έχουν γίνει προτάσεισ φοβάμαι μήπως τους πληγώσω και ντρέπομαι.τι μπορώ να κάνω; συχνά έχω έντονο άγχος και με πιάνει πανικός όταν ακούω να μαλώνουν. όταν μαλώνω με τους δικούς μου η φωνή μου χάνεται και όλο το κορμί μου τρέμει. τι μπορώ να κάνω για να φτάξουν όλα αυτα; έχω δουλέψει αρκετά με τον εαυτό μου και έχω φτάσει σε ένα σημείο να είμαι αρκετά αισιόδοξη. μην μου προτείνετε να πάω σε ειδικό. θέλω να πάω αλλά δεν έχω λεφτά και φοβάμαι ή μάλλον ντρέπομαι αρκετά.σασ ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου