Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Ιστορία αναγνώστριας. Με βίαζε ο πατέρας και ο πατριός μου από τα 5.

child_abuse_by_lizzie_jane-d323vhkΕπιβίωσα από αιμομιξία και δυστυχώς δεν συνέβη μόνο μία φορά και ούτε από μόνο έναν συγγενή μου.
Θα μπορούσε να συμβαίνει από την ηλικία των τεσσάρων
, και το λέω αυτό επειδή δεν μπορώ να θυμηθώ αλλά μου είπαν ό,τι ο φίλος της μητέρας μου συνήθιζε να αφήνει να βγω στην αυλή γυμνή, ενώ αυτή ήταν στη δουλειά. Αυτό με αφήνει να αναρωτιέμαι αν κάτι συνέβη σε εκείνη την ηλικία, αλλά πραγματικά με ό, τι άλλο έχω περάσει δεν νομίζω ότι θέλω να μάθω.
Μπορώ όμως να θυμηθώ έναν άλλον εραστή της μαμάς μου όταν ήμουν 6. Μερικές φορές σαν παιδί σηκωνόμουν νωρίτερα το πρωί ή το βράδυ από κάποιον εφιάλτη και ήθελα να πάω να ξαπλώσω ανάμεσα τους. Ένα πρωινό η μαμά μου έπρεπε να πάει έξω και να πάρει γάλα για πρωινό. Αφού έφυγε, αυτός άρχισε να τρίβει το χέρι του ανάμεσα από τα ποδαράκια μου. Μου είπε να μην βγάλω άχνα και άρχισε να χαϊδεύει τα γενετικά μου όργανα λέγοντας ότι θέλει να δει ποσό μεγάλωσα . Εγώ δεν κατάλαβα τι εννοούσε εκείνη τη φάση. Σταμάτησε γιατί εκεί άρχισα να κλαίω. Με παρηγόρησε και μου είπε ότι δεν θα το ξανακάνει.
Αργότερα η μαμά μου τον χώρισε και γύρισε πίσω στον πραγματικό μου μπαμπά. Ήμουν οκτώ ετών σε αυτό το στάδιο. Όλα ήταν μια χαρά μέχρι που άρχισε να με παίρνει στο αυτοκίνητο μαζί του. Με ανάγκαζε να του το τρίβω και όταν τέλειωνε μου έλεγε ότι είναι φάρμακο και πρέπει να τα φάω.  Δεν θυμάμαι καν αν το έκανα ή όχι. Για κάποιο λόγο φαίνεται να έχουν αποκλειστεί από τη μνήμη μου. Θυμάμαι ότι επίτηδες αργούσα να τελειώσω τα μαθήματα και τις δουλειές  για να αποφύγω να πάω μαζί του. Αργότερα η μητέρα μου έμεινε έγκυος, έτσι έπρεπε να γυρίσουμε πίσω στην πόλη. Ζούσαμε σε ένα παράπηγμα που ο μπαμπάς και η μαμά είχαν κάνει κατοικήσιμο όταν τα πράγματα χειροτέρεψαν. Αυτός περίμενε μέχρι η μαμά είχε ντους της και τότε ήταν που ξάπλωνε , με έγδυνε και προσπαθούσε να βάλει το πέος του μέσα μου.  πάντα βεβαιωνόταν ότι είμαι πίσω στο κρεβάτι  μέχρι να βγει η μητέρα μου από το ντου. Αυτό όλα έγιναν για 12 μήνες μέχρι που η μαμά μου γέννησε την αδελφή μου και αυτόφυτε με μια άλλη γυναίκα, γιατί η μαμά μου γέννησε και άλλο κορίτσι. Ήμουν τόσο χαρούμενη όταν έφυγε. Με εκβίαζε ψυχολογικά για να μην το πω στην μαμά μου. Ότι θα νομίζει ότι είμαι κακό κορίτσι και θα με πάει σε ένα σπίτι για άτακτα αγόρια και κορίτσια. Ένα άλλο που θυμάμαι ήταν που πλησίαζαν Χριστούγεννα και είχα ζητήσει από το Αι Βασίλη ένα ποδήλατο και αυτός μου έλεγε, αν το πω στην μαμά θα είμαι κακό κορίτσι και τα κακά κορίτσια δεν παίρνουν χριστουγεννιάτικα δώρα.
Τότε η μητέρα μου γύρισε στον πατριό μου. Όταν έγινα 14 άρχισε να χαϊδεύει το στήθος μου. Του είπα να μην το ξανακάνει γιατί θα το Πόνσε όλο τον κόσμο και σταμάτησε.
Στα 19 μου βρήκα το θάρρος να το πω στην μαμά μου αλλά είπα μόνο τι έκανε ο αληθινός μου πατέρας και όχι ο πατριός μου.
Στα 19  μου παντρεύτηκα έναν άντρα μεγαλύτερο μου, που με βίαζε καθημερινά  και με έδερνε.  Επίσης με βίαζε πρωκτικά και δεν σταμάταγε ούτε όταν ούρλιαζα και αιμορραγούσα.
Τελικά χώρισα και από αυτόν. Τώρα είμαι 23 χρονών και προσπαθώ να βάλω τον εαυτό μου σε μια σειρά. Να καταλάβω τι μου συνέβη  και αν γίνω ένας ευτυχισμένος άνθρωπος.
Συγνώμη αν κάποια στοιχεία ήταν πολύ γραφικά αλλά πραγματικά αξίζει αν αφυπνίσω έστω ένα άτομο ώστε να μιλήσει για ότι του συνέβει...
Αν κάποια κοπέλα νιώθει ότι θέλει να μιλήσουμε θα χαρώ πολύ να δημοσιευτεί το email μου.
Φιλιά
Χριστίνα (xristinakiprusa@yahoo.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου