Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Με παρενόχλησε ενας οικογενιακός φίλος

ta neura mouououououo.Egrafa mia olokliri wra ena keimeno me leptomereies gia osa sinevisan kai pati8ike ena koumpi kai vgina stin arxiki selida kai ta exasa ola.Twra ti na kanw?8a ta pw epigrammatika tin tixi mou gamwto.Diavasa gia to 8ema mou kai 8ewrw oti einai anousio na grapsw gia mena giati me kaliptoun ta osa lete alla niw8w pws 8elw na to moirastw.Sta dwdeka me parenoxlise se3oualika enas oikogeneiakos filos
ta teleutaia xronia me epnige olo auto kai den mporousa na to xeiristw kai piga se psixologo perisi tetoio kairo.tis milisa anoixta kai eniwsa poli aneta kai arxisa na dinw eukairia se agoria pou tous aresa kai proxwrousa kai pio pera.Den eniwsa asfalis kai sigouri gia to allo filo alla eniw8a asfalis pou eixa tin psixologo kai ekei pou 8a imoun me kapoion kai 8a arxisa na tremw kai na skeftomai oti kako 8a sou kanei fige skeftomouna tin psixologo kai den efeuga.I8ela na diapistwsw apo prwto xeri oti den mporei kanenas na me vlapsei kai na mou kanei kati pou den 8elw.Eftasa se ena kalo simeio kai mporousa na fili8w me kapoion kai na min arxisw na tremw i na 8elw na figw.Erxetai to ili8io kalokairi kai feugw gia tin poli mou kai kanonizoume ta rantevou gia to septemvri pou 8a epestrefa.to kalokairi gennaei i mama mou kai pairnei adeia kai liges meres meta tis anakoinwnoun oti apolietai giati den mporoun na plirwnoun dio atoma,ena pou 8a ka8etai (epeidi gennise tis eipan)kai tin antikatastatria.Milaw gia idiwtiko sxoleio giati i mama mou einai ka8igitria(auti einai i ellada kai auta ta dikaiwmata twn ergazomenwn kai twn mamadwn,eidate poso simantiki 8ewroun tin mitrotita)sto telos tou kalokairiou apolietai kai o pateras mou giati xreokipise i etaireia pou douleve ws mixanikos.Ta oikonomia xalia,nevra polla kai entasi anipofori.I mama mou epa8e kata8lipsi kai pairnei farmaka kai o mpampas mou klaiei kai leei den 3erei pws 8a ta vgaloume pera.Xrimata se trapeza den exoume giati prin dio xronia ftia3ame spiti ta xrisimopoiisame ekei kai pirame kai daneio.To mwro tous dinei ligi xara.Egw to kalokairi kleistika ston eauto mou kai arxisa na aporriptw ta agoria opws palia.Me ola auta pou eginan den mporw na sinexisw stin psixologo giati einai meres pou den exw na faw.Vre8ika me ena agori kai arxisa na tremw kai na klaiw kai na tou lew na me afisei mou milise asxima kai me afise moni mou ekei pou imastan.Den mporousa na kouni8w kai na iremisw girisa spiti kai eniw8a viasmeni kai den egine tipota mono ena fili.Giati?giati enw to eixa 3eperasei se megalo meros girisa pali stin arxi?giati mou fainetai oti den ekana tipota?den 8a to 3eperasw pote?ekei pou arxisa na eimai aisiodo3i....auti tin psixologo 8elw me auti eniwsa asfalis....imoun asxima mia mera kai tilefwnisa stous goneis mou kai tous katigorisa oti ftaine pou me parenoxlise ekeinos giati den me prose3an kai twra den mporoun na mou plirwsoun psixologo.To metaniwsa tin idia stigmi giati einai iperoxoi goneis kai me prosexan alla ton ampisteuontan kai den tous perase apo to nou oti otan 8a eimai moni mazi tou 8a kanei kati tetoio.I mama antedrase asxima se auto kai pige ston psixiatro kai tis egrapse kai alla farmaka o mpampas ir8e stin a8ina me aggaliase kai mou eipe oti 8a edine kai tin zwi tou gia mena.Ta ekana ola asxima kai tous pligwsa.Alla niw8w asxima kai einia anipoforo olo auto.Prin to kalokairi eimastan kala oikonomika kai twra eimaste sta oria tis e3a8liwsis.Skeftika na kanw kako ston eauto mou alla den 8a to kanw giati agapaw tous goneis mou kai den 8elw na tous katastrepsw tin zwi.Alla eimai asxima.Klaiw oli mera kai niw8w na min mporw na anapneusw.Den 8a kanw sxesi niw8w oti den 8a ta kataferw.Fovamai.Giati eimai pali stin arxi?ti 8a kanw?voi8iste me sas parakalwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.Sas euxaristw

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου