Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Με βίασε ο πατέρας μου

Με βίασε ο πατέρας μου.Η μαμά μου έλειπε σε επαγγελματικό ταξίδι τα αδέρφια μου σπουδάζουν σε άλλη πόλη και ήμασταν μόνοι στο σπίτι και όπως κοιμόμουνα ήρθε και ξάπλωσε από πάνω μου και έγινε πολύ βίαιος
δεν πρόλαβα να αντιδράσω είναι και γυμνασμένος ήταν τόσο απαίσιο.Μόλις τελείωσε ήμουν πολύ περίεργα δεν αντιδρούσα δεν μπορούσα να αντιδράσω ήμουν ξαπλωμένη και δεν αισθανόμουνα τίποτα και μετά από λίγο άρχισα να ουρλιάζω και με χτύπησε και μου είπε αυτό μένει μεταξύ μας διαφορετικά θα έχεις άσχημα ξεμπερδέματα και μου είπε αφού παλιά σου άρεσε τώρα τί έπαθες?δηλαδή με βίαζε και παλιά και εγώ γιατί δεν θυμάμαι τίποτα?αυτό έγινε την πέμπτη και μετά είχα αιμορραγία μεγάλη και πονούσα και η αλήθεια είναι ότι ακόμα έχω αίμα όμως φοβάμαι να πάω στην γυναικολόγο μου τι θα της πω...είμαι χάλια βοηθήστε με σας παρακαλώ πολύ.Ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου