Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Με βίασε ο εργοδότης μου στα 16

Kalispera! apologoume pou grafw greekenglish alla to laptop mou den exei ellinika! Tha milisw apo prosopika mou viomata!! Imouna 15 etwn kai pigena sta 16 vrika mia doulitsa se artopoieio na vgalw kapia xrimata gia to kalokeri prin xekinisi to sxoleio kai pali!
eixa tosi xara otan pira ton proto mou mistho! meta apo 2mines akrivos o fournaris apo mesa mou edixe me ton pio xideo tropo pws me evlepe toso kairo kai ti sinaisthimata ektize gia to atomo mou! Thimame para polu pono sto soma mou oso kai eswterika san atomo. Mou eixe dosi to xilo tis zwis mou, mou pire to kefali kai to ktipage ston toixo gia na xasw tis aisthisis mou kai na stamatisw na palevw gia tin eleutheria mou! telika ta katafere.. ekane auto pou ithele.. kai to xirotero apo ola thimame to prosopo tou na to apolamvane (den pistevw na mporesw na to xexasw pote) otan irthe i stigmi na teliosi vgike apo mesa mou kai teliose panw sto soma mou. ithela na kanw emeto, na vgalw to derma mou na min niothw leromeni.. omos auto itan to meridio euthinis mou kai to analava na to diorthoso!! giati pragmatika koritsia den mporoume oi ginekes na imaste olo nazia ston exw kosmo giati etsi ton prokaloume sinidita - asinidita... kamia ekdikisi den tha me kanei na nioso kalitera kai kamia timoria akoma kai na ton katarastw na paei stin kolasi den tou axizei giati i katara mou tha einai megali pou tha katalixw na paw kai egw mazi tou sto telos!! to megalitero vasanistirio pou perna enas anthropos einai OI ENOXES!!! as kanei kala me autes!! tou euxome na mporesei na sigxoresei ton eauto tou gia oti ekane se mena (den xerw an to ekane kai se alles kopeles) kai na mporesei na vrei tin iremia stin zwi tou!! ( auta pou euxome me diskolevei para polu kai prospathw na oriothetisw ton thimo mou kai prospathw na to pistepsw pragmatika giati to thewrw ws tin pio swsti, tapini lisi!!!) Simera vriskome Agglia me to agori mou pou anafera proigoumenos pou me voithise kai psaxnw na spoudasw σε Με βίασε ο κολλητός του πατέρα μου... είμαι απελπισμένη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου