Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Με βίασε το αγόρι μου (15χρ)

Παντα ημουν πολυ ευαισθητοποιημενη σε θεματα βιασμου και παραλληλα με τη συμπονια για τα θυματα με διακατειχε ενας φοβος μηπως μου συμβει και εμενα κατι παρομοιο, πραγμα που εγινε. Με το αγορι μου ειμασταν μαζι 1,5 χρονο πολυ αγαπημενοι,το τελειο ζευγαρι, ελιωνε για μενα! Του ειχα
εκμυστηρευτει πως καποτε καποιος γνωατος μου αποπειραθηκε να με βιασει με πολυ ασχημο και βιαιο τροπο και απο τοτε εχω φοβιες και εφιαλτες. Κατανοουσε εν μερει την αποχη μου απο το σεξ αλλα ωρες ωρες εκνευριζοταν και δν με καταλαβαινε. Εκανε υπομονη μεχρι το τελος της πρωτης λυκειου, το συνεβη αυτο που παντα φοβομουν! Ειχαμε επετειο και ενω ειχαμε κανονισει να βγουμε με επεισε να παμε σπιτι του γιατι θα ελειπαν οι γονεις του. Οταν φτασαμε μου ζητησε να περιμενω για να πεταχτει για λιγο στο περιπτερο και οταν γυρισε κρατουσε ενα κουτι προφυλακτικα. Του εξηγησα πως δεν ημουν ετοιμη για κατι τετοιο και πως ακομα ξυπνουσα εντομη τις νυχτες απο φριχτους εφιαλτες. Μου ειπε πως ειναι ο μονος στην ηλικια του που περιμενε τοσο καιρο και πως θα επρεπε να το κανουμε εστω και αν δεν το ηθελα γιατι του το χρωστουσα. Δεν μπορουσα να το πιστεψω! Με εσπρωξε στο κρεβατι και μου εβγαλε ολα μου τα ρουχα ενω προσπαθουσα να αμυνθω. Μεσα μου πιστευα πως θα σταματουσε αλλα δεν το εκανε. Τοτε ξαφνικα μπηκε μεσα μου και εγω ουρλιαζα απο τον πονο! Μετα απο καποια ωρα. οταν καταλαβε οταν δν αντεχα αλλο σταματησε και το μονο που μου ειπε ηταν ενα ξερο συγνωμη. Ημουν χαλια δεν μπορουσα να παω πουθενα ετσι ουτε να περπατησω. Δεν ενιωθα τιποτα ουτε καταλαβαινα. Με πηγε στο μπανιο και με επλυνε και μετα με εβαλε να ξαπλωσω, εγω ακολουθουσα μηχανικα χωρις να νιωθω τι κανω. Αρχισα να τρεμω ολοκληρη, τοτε φοβηθηκε και αφου με εντυσε μαφησε να γυρισω σπιτι οπου πηγα αμεσως στο δωματιο μου χωρις να κλεισω ματι ολο το βραδυ. Το επομενο πρωι πηγα στην κολητη μου και της ειπα τι συνεβει. Δεν μπορουσε να το πιστεψει, με κοιταγε σαν χαμενη. Προσπαθουσε με καθε τροπο να με κανει να ηρεμισω αλλα ηταν αδυνατον! Ο πιο κοντινος μου ανθρωπος με προδωσε ενω ηξερε... ημουν σαν χαμενη ολη μερα σε ενα κρεβατι με καθε μου ανασα να καβεται απο ενα σφυξιμο στο στηθος. Ετσι ειμαι ακομα.

1 σχόλιο:

  1. Πέρασα ακριβώς τα ίδια...και ημου και 14 χρονών. Τώρα όμως 18 και μετα απο τέσσερα ολόκληρα χρόνια κατάφερα να κάνω μία σχέση που με βοήθησε πολύ...κάποια στιγμή θα το ξεχάσεις, η αλήθεια είναι πως δεν θα το ξεπεράσεις αλλά θα υπάρχουν στιγμές που θα το έχεις ξέχασει. Και όταν σου έρχεται αυτή η εικόνα στο μυαλό να σκέφτεσαι κάτι όμορφο...θα είναι καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή