Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

Η δική μου εμπειρία (Νίκη)

Prin dio xronia otan imoun 17 gnorisa kapion kai milousame mou zitouse polles fores na vrethoume kai tou elega oxi giati mou milouse paraxena. Mia mera dextika kai irthe se ena parko ekei mou elege na vgalo ta rouxa mou kai arnithika mou ipe diafora pou den xana akousa. Efiga kai den tou xanamilisa.ena mina meta me perni enas til. Kai mou ipe kata lathos. Den edosa simasia. Ton rotisa pou to vrike ke mou ipe apo ekinon. Thimosa
. Arxika mou estele kathe ligo minimata fovomoun giati to akougan i diki mou ke tha empleka.ta xirotera otan oti erxotan mprosta apo to spiti mou.tou ipe ekinos pou itan ekama to lathos na tou po. Arxise na me perni til na vgo mazi tou erxotan mprosta apo to spiti mou den antexa allo. Imoun apelpismeni me apilouse.Fovomoun ke piga. Itan poli megalos.mou zitouse na mpw sto aftokinito tou.den eithela.me kathisixase oti tha me parei piso se 5 lepta.otan mpika klidose tes portes kai ta parathira.fovithika alla itan arga ego eftega pou mpika.me pire spiti tou kai mou ipe na mou dixi to spiti.me pire sto domatio kai arxise na me fila ton esproxa. Me xtipise ke epesa sto krevati.eki vgike pano mou tromaxa.arxisa na kleo. Den katalavena ti ginotan arxise na me aggizi tou edioxa ta xeria me xana xtipise sto stomaxi.ponesa poli.evgale ta rouxa tou tromaxa eprepe na figo alla den me afine.mou evgale ta rouxa kai vgike pano mou.fonaza alla kanenas den me akouge.me aggize sto stithos kai pantou mou anixe ta podia kai evale to pragma tou mesa ponesa poli. Eniosa na espaze kati mesa memvrani tote eniosa na xano tin zoi mou tin gi kato apo ta podia mou. den ithela fonaza eklega ton edioxna alla tipota. Otan stamatise ida ema.fovithika. ithela mono na figo.tote efige kai me klidose sto spiti tou.imoun xalia.ithela na pethano fovomoun.irthe meta apo 30 lepta mou ipe na ftiaxto giati an po tipota i katalavi kapios kati tha me skotone.me travixe sto aftokinito me pire stin misi diadromi kai stamatise.arxise xana to idio den ixa dinamis ton edioxna alla sinexize. Den antexa allo.me pire sto spiti mou me rotousan ti exw kai den tous elega mono eklega.giati giati itan oti ixa den ixa xrimata mono tin parthenia mou ixa. Pigena sxolio ke eperne til.sinexia den antexa eniοtha tha espaza. Me anagkaze na fevgw apo to sxolio gia na me perni se meri kai ekei me viaze. fovomoun kai den ekama tipota mexri pou mia mera den antexa allo kai ta ipa se ena daskalo mou otan me piese. Ekama katagkelia alla i astinomia mou ipe na po oti ithela. Itan siggenis tou. Exi 2 xronia kai akoma me enoxli mou estele apilitika minimata kai alllaxa til kai pali to vrike xana alllaxa til kai to vrike pali kai spiti alllaxame kai pali to vrike den me afini na isixaso den xero ti na kano voithiste me. Ine megaloepixirimatias.exi diasindesis pantou. Ime se apognosi. Den mporo na xexaso tis fones tis kinisis den kimame ta vradia. Erxonte sinexia ikones. Den mporo allo.giati se emena.ti ekana.ego eftega.alla giati.ponao poli sinexia stin kardia mou den mporo na xexaso tipota.

Σημειωση του μπλογκ. Βοηθάμε όσο μπορούμε την Νική να ξεπεράσει ότι της συνέβη και να βρεί δικαιοσύνη

3 σχόλια:

  1. Είναι πολύ μεγάλο γαϊδούρι. Μακάρι ο θεός να τού δώσει καρκίνο και να πάει στο πυρ το εξώτερο. Κόψιμο το πράγμα του θέλει. Το ζώο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το κτήνος πρέπει να πάει φυλακή για αυτό που έκανε. Κρίμα ή κοπέλα που έπαθε έτσι κακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι κορίτσι μου να καταφέρεις να ξανά βρεις τον εαυτό σου και αυτός να μπει φυλακή...μίλησε σε κάποιον ειδικό σε παρακαλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή