Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

στα 7-12 είχα παρενοχληθει σεξουαλικά από ένα "οικογενειακό φίλο"

καλησπέρα σας και να είστε καλά για το έργο που προσφέρετε.
Είμαι 20 χρονών:
1)σπουδάζω στην σχολή που είχα πρώτη επιλογή και αυτό με κάνει ικανοποιημένη και ευτυχισμένη στο συγκεκριμένο θέμα γιατί έχω πάρα πολύ όρεξη και ασχολούμαι πάρα πολύ με την σχολή μου.
2)στα 7-12 είχα παρενοχληθει σεξουαλικά από ένα "οικογενειακό φίλο" και μου έχει αφήσει πρόβλημα καθώς ακόμα και τώρα φοβάμαι να το σκεφτώ και να το θυμηθώ.
3)δεν έχω κάνει ακόμα σεξ λόγω του από πάνω.
4)(ντρέπομαι γι' αυτό αλλά θα σας το πω γιατί με πνίγει)"πειραματίζομαι" σεξουαλικά μέσω ιντερνετ cyber sex(αν έχετε ακουστά)όσο κουτό και να ακούγεται ενώ ξέρω ότι είναι ηλίθιο με αυτό τον τρόπο νιώθω πολύ ασφαλής να κάνω κάτι γιατί η οθόνη του υπολογιστή δεν μπορεί να με βλάψει.Ακούγομαι πολύ "επιφανειακή" αλλά μέσω msn(δεύτερος λογαριασμός) με ψεύτικα στοιχεία ή μάλλον με ψευδώνυμο έχω βρει άτομα που κάνουν αυτό το πράγμα.Εγώ κάμερα δεν έχω ανοίξει,ανοίγουν πάντα οι άλλοι και έχω πει ότι δεν ανοίγω για διάφορους λόγους γιατί δεν πρόκειται να το κάνω.Αλλά μέσω chat γίνεται μία κανονική "επαφή",δεν κολλάω να μιλήσω και να πω ότιδήποτε γιατί δεν φοβάμαι και ταυτόχρονα έχω αρχίσει να έχω "σεξουαλικές εμπειρίες" με αυτό τον τρόπο αφού δεν μπορώ με τον κανονικό γιατί δεν θέλω να με πλησιάσει άντρας.Αυτό το έχω κάνει με πολλούς άντρες και ενώ με βοηθάει από την μία να "εκτονοθώ" σεξουαλικά και να νιώσω φυσιολογική από την άλλη τα ηθικά διλλήματα με έχουν τσακίσει.Δεν ξέρω ποιός είναι ο απέναντι μου(οι περισσότεροι στην κάμερα δείχνουν και πρόσωπο εκτός από το "κυρίως θέμα" αλλά και πολλοί δεν δείχνουν που σημαίνει ότι μπορεί να είναι ο όποιοσδήποτε και ο πατέρας μου που λέει ο λόγος ή κάποιος φίλος και αυτό με τρομάζει και επίσης ένας στο τέλος μου είχε πει ότι είναι παντρεμένος με παιδιά και στην αρχή που τον ρώτησα μου είπε όχι γιατί θέλω τουλάχιστον να είναι χωρίς σχέση και όταν μου το είπε ένιωσα απίστευτα άσχημα,ένιωσα τσούλα στην κυριολεξία και τον έβρισα που δεν μου το είπε και τον διέγραψα,δεν μπορούσα να ηρεμήσω για μέρες).Επίσης(και γι' αυτό ντρέπομαι,δεν το έχω πει ποτέ σε κανένα αλλά με πνίγει)προτιμώ άντρες σε μεγάλη ηλικία από ότι μικρούς νιώθω μία πλάγια ασφάλεια να μιλάω με κάποιον μεγαλύτερο σε ηλικία ή και στην ηλικία του μπαμπά μου(45-50).Δεν ξέρω πως τα συνδέετε εσείς οι ψυχολόγοι όλα αυτά αλλά και αυτός που με παρενόχλησε τότε ήταν 40 χρονών τώρα είναι 48.Απλά νιώθω ενοχές όταν σκέφτομαι ότι με ελκύουν άντρες σαν εκείνον και εγώ μιλάω για παρενόχληση,μήπως έκανα κάτι και τον προκάλεσα?ή μήπως τελικά μου άρεσε αυτό που έγινε υποσεινήδητα και δεν θέλω να το παραδεχτώ παρόλο που νιώθω φριχτά στην ανάμνηση?είμαι μπερδεμένη και νιώθω αηδία για τον εαυτό μου.
5)Μήπως,για να τα κάνω όλα αυτά (cyber sex) δείχνει ότι έχω κάτι περίεργο στην ψυχολογία μου?όπως κάποια διαστροφή?γενικότερα νιώθω άσχημα και κάνω σενάρια και νιώθω ενοχές γι΄αυτό που κάνω.Αλλά θέλω να νιώσω φυσιολογική από την άλλη.
6)Δεν έχω μιλήσει ποτέ γι' αυτό που έγινε στους γονείς μου γιατί δεν θα με καταλάβαιναν,είναι αυστηροί.
7)Δεν έχω μιλήσει ούτε σε φίλους και φίλες μου
8)Νιώθω μοναξιά αν και έχω φίλους πολλούς και περνάω καλά.
9)Εκεί που νόμιζα ότι οι φόβοι μου θα αντιμετωπιστούν όσο περνάει ο καιρός γίνονται μεγαλύτεροι και ανυπόφοροι.
10)Σκέφτομαι ότι αν κάνω σχέση θα με βιάσουν σίγουρα.
11)Αν μου ξανασυμβεί κάτι τέτοιο προτιμώ να πεθάνω.
12)Πίστευα ότι η φοιτητική ζωή και η αλλαγή και που μένω μόνη μου θα με έκανε να κάνω μία τέλεια αρχή χωρίς να με προβληματίζει το παρελθόν.Στην αρχή,πρώτο έτος νόμιζα πως τα κατάφερα στο δεύτερο και φέτος νιώθω ότι είναι ακόμα μεγαλύτερο από όσο ήταν και με ενοχλεί ακόμα περισσότερο.
13)Είναι τυχεροί όσοι ήταν "πραγματικά παιδιά" στην παιδική ηλικία και όχι παιδιά απλά στον αριθμό 5,7,9,10,12,14 κλπ και στα υπόλοιπα "ενήλικες" όσοι ήσασταν όντως "παιδιά" μην νοσταλγήσετε ποτέ την παιδική ηλικία γιατί είναι άδικο,εσείς τουλάχιστον την είχατε μία φορά άλλοι δεν την είχαν ούτε μία.
14)Πως να ξεπεράσει κανείς τον όρο "της πόρνης" όταν τον άκουγε από τα εφτά?
15)Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν με βίασε ποτέ?αυτό που έκανε είναι να με αγγίζει στο σώμα μου,να αγγίζει τον εαυτό του και να με βάζει να βλέπω μαζί του ταινίες πορνό και να μου λέει ότι είσαι και εσύ τέτοια σαν και αυτές.
16)Αυτά.....μου αρέσει που τα έγραψα σε τέτοια μορφή για να είναι σύντομα και να μην κουράσω αλλά πάλι πολλά είναι.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου